bObleJet Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Et av de første bildene etter at mitt kjære D300 kom tilbake fra kalibrering. All fastoptikk bakfokuserte på dette huset, nå gjenstår det bare å se om verkstedet har fått skikk på det. Den gamle mormoren og oldemoren er ihvertfall særdeles lite fornøyd med evnen til å få meg seg alle ansiktskrøllene (rynkene). 35 af-s [email protected], 1/200, iso 200 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Fint bilde, men det ble liksom litt "vanlig" om jeg kan uttrykke meg slik.. Men jeg ble liksom sittende å se på bildet en liten stund, og begynte å lure på hvordan det hadde tatt seg ut i sort / hvitt.. så jeg tok meg den frihet å bruke et par minutter på å gjøre det om det til sort/hvitt.. (sletter det om du ønsker).. Kanskje du skal teste ut forskjellige sort / hvitt løsninger? med økt kontrast o.l. Jeg er ingen foto ekspert, men vet hva jeg liker og vi har alle forskjellig smak (iallefall de fleste av oss he he..) Legger ved et i farger også.. Endret 1. mars 2010 av okasin Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg elsker bilder av gamle mennesker Det eneste jeg har å utsette på dette er at jeg synes den lysestaka eller hva det er, blir for forstyrrende. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 liker det siste bildet best selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå