BAT Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg trenger hjelp til å finne to lengder på Acer Aspire One 532H Dimensjonene på maskinen er greie. De er: D: 18.5 cm B: 25.9 cm H: 2.5 cm Det jeg er ute etter er som vist på bildet under avstanden fra fronten til batteribrønnen starter og dybden på selve batteriet. Håper noen der ute med denne maskinen kan bruke 30 sek til å ta frem linjalen for meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er ikke verre enn å måle på bildet og bruke enkel matematikk. Du kan trygt anta at undersiden er forholdsvis flat - dermed er det bare å måle total avstand akkurat på siden av der batteriet stikker ut, og avstand opp til batteriet, og bruke dette sammen med oppgitte tall. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Nå skal jeg ikke skryte på meg noen store mattekunnskaper så det hadde vært kjekt å få bekreftet mine spede forsøk. Jeg tror at avstandene er: 1: ca 15 cm 2: ca 3,5 cm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå