s1 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei dere! Jeg har en helt vanlig minnepenn på 2GB, fylt med en del dokumenter osv som jeg skulle hatt tak i! Når jeg setter minnepennen inn i maskinen min, kommer det opp at enheten er klar for bruk. Så trykker jeg på "Min datamaskin", så trykker jeg på min "Flyttbare disk", så kommer et vindu opp der det står: "Du må formatere dusken i stasjon E: før du kan bruke den" Og alternativene er "Formater disk" og "Avbryt".. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få tak i dokumentene mine som jeg har lagret på denne minnepennen? Tusen takk! -S1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Da kan du prøve et recovery program. Som Recuva, PhotoRec, GetDataBack, etc. Lenke til kommentar
s1 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Da kan du prøve et recovery program. Som Recuva, PhotoRec, GetDataBack, etc. Jeg fikk det til med Recuva.. Men sliter med "Programmet svarer ikke" osv.. Har du noen andre slike programmer som funker ganske greit? Takk! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Prøv resten av listen hans. GetDataBack er svært effektiv dog. Lenke til kommentar
s1 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk det ikke helt til i starten.. Men nå klaffet det og jeg har fått hentet ut mange av dokumentene mine! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå