guzh Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei, Jeg er på jakt etter laptop til bildebehandling og annet grafisk arbeid. Den skal være portabel, og ikke en skrivebordsmaskin, så det kan være alt fra 13" til 15,6". Helst under 2,7kg. Har sett på Dell XPS 16" og 13", men syntes disse kostet litt for mye.. Tar imot forslag med takk! Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Denne vil jeg også følge med på. Sitter i samme dilemma Lenke til kommentar
guzh Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) er det ingen som har noe forslag? Minne: minst 4 gb Skjermutganger: HDMI, displayport (evt. DVI eller VGA) Jeg har eksterne skjermer, men ønsker at laptopen skal ha en ålreit skjerm, og "høy" oppløsning, i forhold til skjermstørrelse. Og skjermstørrelse er et område mellom 13" og 15,6"(evt. 16"), ikke større. Igjen, den skal være portabel og ikke en skrivebordsmaskin, og ønsket vekt er altså rundt 2-2,5 kg. Endret 4. mars 2010 av guzh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå