Pixl. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Har sett på laptop en stund nå og kom over denne for noen dager siden. Packard Bell EasyNote TJ75-724 Spesifkasjonsmessig knuser denne alt av hva du får til tilsvarende pris (så langt jeg kan finne.) Lite tips til folk som ser etter en ny laptop. Kontra f.eks: Acer Aspire 5740G 330M som koster det samme har Packard Bell EasyNote en i5 prosessor kontra en i3 prosessor i aceren. Jeg her ingen personlig erfaring med Packard Bell så fint om noen kunne komme med noen inspill ang dette tilbudet. -Pixl Edit: Denne ble nettopp priset opp 800 kr. Kjipt, men fortsatt ett bra tilbud. Endret 1. mars 2010 av Pixl. Lenke til kommentar
Wildwar Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Personlig så mener jeg Acer er mye bedre enn Packard Bell siden jeg prøvde det ei gang. Men tider har endret seg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg var i butikken og så på designet til denne Packard Bell. Jeg la ikke merke til så mye negativt. Kan nevne at jeg syns den museknappen var litt dum. Det er én museknapp, og så hvis du klikker på høyre siden av den, så gjør du en høyreklikk, og motsatt for venstre (hvis dere skjønner). Altså knappene er ikke tradisjonelt adskilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå