Fosse123 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 For en stund sia så kom jeg over noen datamaskiner til rundt 1000 lappen, men finner ikke igjen, finnes det bærbare/stasjonære datamaskiner til rundt 1000 lappen? Kanskje 2 ? Jeg skal ha den som ekstra PC kun til MSN, mIRC, taktikkprogram til spill. Altså den kan gjerne bruke 2 år på å starte, være træg osv. men den må være BILLIG ! Takk for svar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Du tenker sikkert på disse U-land PCene. Du kjøpte en til 1000Kr, og en blir sent til et U-land. Er jo kanon dårlig PCer da. Tror ikke de hadde Windows en gang, men et engen OS med dårlige "liksom" programmer. Legg ut litt mer ca. 4000 så får du noen brukande. Endret 28. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vet om noen pc'er til ca 1000 kr stykket, men det er uten disk. Grunnet hvor de har vært tidligere. Ikke noe tyvegods eller noe sånt. husker ikke helt spekk, men kan finne det ut om ønskelig! Disse fungere bra til de formålene du vil ha de til. Hvor i norge holder du til? Lenke til kommentar
Fosse123 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Harddisker har jeg endel liggende av her, så det passer ypperlig ! Jeg bor i Kristiansand ! Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Disse pc'ene befinner seg i sarpsborg. ganske langt unna forsåvidt. Noen du kjenner som er denne veien? Ellers så kan de jo sendes på postoppkrav om så er også. ibm thinkcentre slimline desktop med core 2 duo, 2 gb ram, dvdbrenner skal det være 2 av eller flere etter hva jeg forsto. disse går for 1000 kr stykket. Endret 28. februar 2010 av Gsx1000r Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 pc til 1000kr er jo ikke det minste problem... Kjøp noe halvgammelt brukt. Evt stikk på dynga og leit, spør på skoler el lignende som bytter ut gamle pcer... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skal du ha PC til 1000kr så er det ikke noe problem, men du vil få mye mye mye mer for pengene i en lett brukt maskin enn å prøve å finne noe NYTT for en tusenlapp. om noe sånt i det hele tatt eksisterer så vil det i så fall være en "u-land" PC som de sier her, med veldig begrensede muligheter for normalt bruk utover helt grunnleggende ting som tekstbehandling. Bare et veldig raskt eksempel (som ikke nødvendigvis er optimalt, det er bare et eksempel på hvor billig du kan få en brukt maskin): http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/11903 Den bør holde lenge til grunnleggende oppgaver. Ideelt sett bør du kanskje se etter en som har 1-2gig med RAM i slik at den er responsiv med et nyere type operativsystem også. det burde også være enkelt å finne for under tusenlappen om du bare leter litt rundt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå