Billy Bob Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bare for å kapre tråden, syns jeg husker at det før ble nevnt at Samsung sine skjermer har PiP (Picture in Picture?), men jeg har aldri fått det til, eller rettere sagt, prøvd så mye på mine tre Samsung-skjermer. Er dette noe som er mulig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis TV har PiP så er det nevnt i bruksanvisningen, og det vil være en dedikert knapp på fjernkontrollen. Kapring av tråder frarådes, så jeg flyttet deg over til et nytt innlegg. MVH Forumveileder Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg mener jeg har lest bruksanvisningen og har prøvd knappen på fjernkontrollen, men er fremdeles like langt. Takk for hjelpen forresten. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skjer det noe når du bruker den knappen? Det skal dukke opp et 'vindu' på skjermen. Vinduet er sort hvis det ikke er noe signal å vise. Du må ha to signalkilder, f.eks en ekstern dekoder og intern tuner. Lenke til kommentar
Geir1983 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Problemet er at du benytter digital TV signaler. Dermed kan du ikke vise 2 tv kanaler om du ikke har 2 dekodere tror jeg?? Endret 1. mars 2010 av Geir1983 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Problemet er at du benytter digital TV signaler. Dermed kan du ikke vise 2 tv kanaler om du ikke har 2 dekodere tror jeg?? Jepp, helt riktig. Derfor er PiP litt lureri egentlig, for hvem har 2 dekodere? Går sikkert ann å se på dvd og tv samtidig, men hva er vitsen? Da kan man heller se DVDèn senere.. Hvis man vil spille samtidig som man ser fotball kamp så er det gull da, hehe.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Lureri er det ikkje, sånn har jo alltid PiP fungert. Eg finn funksjonen under Tools på fjernkontrollen, men meiner å hugse at den ikkje fungerer på alle inngangene. Eg brukar det av og til når eg har TV og PC på samtidig. Lenke til kommentar
Geir1983 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lureri er det ikkje, sånn har jo alltid PiP fungert. På min gamle TV kunne jeg se 2 kanaler samtidig. Det var med analoge signaler og uten noen form for dekoder... Så det har ikke alltid fungert sånn nei! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da hadde du vel en TV med to tunere. Det er ikke mulig å ha 2 kanaler samtidig hvis du har bare en tuner. Og slik har PiP alltid fungert, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå