L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 2*2mg Polaramin 2*400mg Ibux 2*500mg Paracet 1,5*50mg Voltaren 2*7,5mg Zopiklon Ett glass Coca Cola Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ^Får jeg spørre hvorfor? Pepsi Max og Lollipopis. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Billig drittpils og GeléHva slags pils da? Den billigste pilsen jeg får tak i er Grans Premium på flaske, og den syntes jeg er veldig god nemlig Siste jeg spiste var krokanis med peanøtter... DIGG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) ^Får jeg spørre hvorfor? Pollaraminen mot allergien. Ibux, paracet og voltaren mot smerter i ledd og knær zopiklon for at jeg skal få sove. Er faen ikke lett å få sove når jeg har ganske vondt. Så vneter jeg på at de skal funke så skal jeg natte. Edit: Og Cola fordi det var nærmest. Endret 17. mai 2009 av Lars Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Billig drittpils og GeléHva slags pils da? Den billigste pilsen jeg får tak i er Grans Premium på flaske, og den syntes jeg er veldig god nemlig Siste jeg spiste var krokanis med peanøtter... DIGG Premiumen er grei. Jeg snakker om den superkjente fjortiss-tuborg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sitter med et glass isbiter og iskald PEPSI-MAX- NO SUGAR, GREAT TEASTE !!! Spiste akuratt en sjokolade krone-is etter grandisen. Tror det var henning olsen ? Lurer litt på om jeg skal fyre på med litt Sørlands Is - PistasjIs - på boks ! nam nam Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Spaghetti Bolognese og en halvliter cola Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En liter sæd og en svær klump bæsj! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tropisk juice og ferdig-grillet kylling Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tropisk juice og ferdig-grillet kylling Jeg også! Men på en annen måte. "Kokkosmelk og fritert avføring"...fy faen! Det luktet møkk fra grillen i mange timer etterpå! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Pannekaker og litt cola. Ikke relatert til hverandre. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Pringles, Burn: 250ml og coca cola på glass, 250ml (ikke 330) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Billig drittpils og GeléHva slags pils da? Den billigste pilsen jeg får tak i er Grans Premium på flaske, og den syntes jeg er veldig god nemlig Siste jeg spiste var krokanis med peanøtter... DIGG Premiumen er grei. Jeg snakker om den superkjente fjortiss-tuborg Hvis du liker premium bedre så hvorfor ikke kjøpe det i stede? Finnes btw en billigere øl på Rema enn Grans Premium, den heter Bare Øl (glassflasker) kun smakt når jeg var ekstremt full så aner ikke om den er noe god. Er vel 1 krone billigere per flaske enn Premium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå