TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar Rapporter Del Skrevet 14. februar Spiste gul ertesuppe og pannekake med sukker, bacon og blåbærsyltetøy ved siden av til middag i dag. 🥰😍😘😋😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Rapporter Del Skrevet 14. februar Nå har Cassidy Tvillingene spist Kyllingsalat, og vi har drukket Vann til.🍗🍗🍗🍗🥗🥗💧💧 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Snickers og TØRST Utopia. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar I dag var jeg ganske trøtt da jeg våknet og gikk tur med valpen, så nå har jeg tatt en kopp kaffe ☕️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Nå har Cassidy Tvillingene drukket hver vår Cappuccino.☕☕ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Nå har Cassidy Tvillingene spist hver vår Jordbæryoghurt.🍓🍓🥛🥛🥄🥄 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Diplom-Is Pæresplitt akkurat nå, fått dilla på den. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Nå har Cassidy Tvillingene spist Fish and Chips, og vi har drukket Brus til.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Bare vann. Ingen frokost ennå. *sulten* Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Nå har Cassidy Tvillingene drukket hver vår Cappuccino.☕☕ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Rapporter Del Skrevet 24. februar Brødskiver med nøkkelost og fårepølse, og TINE iskaffe (dobbel latte, aldri prøvd før ) til.🥪☕️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. februar Rapporter Del Skrevet 24. februar Bare vann ennå, men frokost står for tur og jeg har også nøkkelost i kjøleskapet...kanskje det blir det i dag. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Rapporter Del Skrevet 24. februar Nå har Cassidy Tvillingene dukket hver vår kopp med Varmkokesjokolade.☕☕ 1 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar Rapporter Del Skrevet 24. februar (endret) Graut + spekemat og flatbrød. Syltynn saft til drikke (Slik jeg liker den) Endret 24. februar av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Rapporter Del Skrevet 24. februar Pizza med pepperoni og jalapeños fra Domino’s 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Rapporter Del Skrevet 24. februar Nå har Cassidy Tvillingene spist Hamburgere og Pommes Frites, og vi har drukket Brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar Rapporter Del Skrevet 25. februar (endret) Havregryn med melk + noen tomater. Vatn og kaffi til drikke. Endret 25. februar av Skogslik Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Rapporter Del Skrevet 25. februar Nå har Cassidy Tvillingene spist Fleskepannekaker, og vi har drukket Vann til.🥞🥞🥓🥓💧💧 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå