Trippelure Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar Eplemost og boblevann. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar Nå har Cassidy Tvillingene spist Fish and Chips, og vi har drukket Brus til.🐟🐟🍟🍟🍾🍾 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Drikker nå likør, hjemmelaget solbærlikør. Tanta mi og dem har laget det. Drakk det faktisk for første gang i jul som var. Fikk en liten flaske fra dem. Den likøren er farlig god. Nå har jeg en hel skog av likør og teste ut, siden jeg akkurat begynt og like likør. 🥰😋 Før var dette det nærmeste jeg rørte likør før (se bildet). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Nå har Cassidy Tvillingene drukket vann begge to.💧💧 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden): Drikker nå likør, hjemmelaget solbærlikør. Tanta mi og dem har laget det. Drakk det faktisk for første gang i jul som var. Fikk en liten flaske fra dem. Den likøren er farlig god. Nå har jeg en hel skog av likør og teste ut, siden jeg akkurat begynt og like likør. 🥰😋 Før var dette det nærmeste jeg rørte likør før (se bildet). Hørtes godt ut, jeg liker gin og en av favorittene mine er solbærgin 😋 Favorittlikøren min er nok Jägermeister som er digg å ha med på tur i skogen! Eller en Nederlandsk variant av urtelikør som heter Jutter. Men jeg er også veldig glad i blåbærlikør, det er snadder 😍 Nå har jeg drukket en kopp kaffe ☕️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Rapporter Del Skrevet 16. januar Nå har Cassidy Tvillingene drukket hver vår kopp med te.🍵🍵 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Et kaldt glass rød appelsinsaft med kjøtt i. Godt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Nå har Cassidy Tvillingene drukket hver vår Urgeboks og hver vår Colaboks.🟩🟩🟥🟥 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Kaffe og sjokolade 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Nå har Cassidy Tvillingene spist Kyllinglår og Pommes Frites, og vi har drukket Brus til.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🍾🍾 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar I dag har jeg startet dagen med en deilig kopp kaffe 😋☕️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Nå har Cassidy Tvillingene drukket hver vår Cappuccino.☕☕ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Har spist spagetti og kjøttdeig med paprika med spagettisaus til til middag i dag. 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Nå har Cassidy Tvillingene spist Fish and Chips, og vi har drukket Brus til.🐟🐟🍟🍟🍾🍾 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Spiste to brødskiver med banan som pålegg, og sitronsaft som drikke til frokost/kvelds. 😋😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Rapporter Del Skrevet 30. januar Nå har Cassidy Tvillingene spist Kyllingsalat, og vi har drukket Vann til.🍗🍗🍗🍗🥗🥗💧💧 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Jeg har hatt "kinamat" med vann til. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Rapporter Del Skrevet 1. februar Nå har Cassidy Tvillingene spist Fish and Chips, og vi har drukket Brus til.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå