SprengeMobil Skrevet 30. april 2022 Rapporter Del Skrevet 30. april 2022 En toast med ost og skinke, og et glass appelsinjuice. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2022 Nå har vi to spist brødskiver med speilegg og bacon på, og vi har drukket appelsinjuice til.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Spiste gryterett rester fra igår til middag idag. Endret 1. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2022 Nå har vi to spist ostesmørbrød med hvitost, krydderskinke, chiliketchup og tomatskiver på. Og vi har drukket eplejuice til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Ostesmørbrød og saft med coca cola smak til drikke. Endret 2. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai 2022 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2022 Nå har vi to spist kjøttpølser, pastaskruer og DOLMIO Classico saus. Og vi har drukket eplejuice til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2022 Det siste jeg spiste var litt rester fra middagen min fra i går til kveldsmat. Spagetti med kjøttdeig, sjalottløk, cherrytomat, rød paprika, jalapeno og sjampinjong med saus til. Det samme blir det til middag i dag også. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2022 Hører min egen ekko i denne tråden, siden det er så dødens stille her. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2022 Nå har vi to spist brødskiver med italiensksalami og tomater på, og vi har drukket eplejuice til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2022 Spiste Quesedilla til middag i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2022 Tacorester til middag idag. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2022 Konas våruller med Yasmin ris og soyasaus.. til middag idag, og et glass saft. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2022 Gouldfan skrev (3 timer siden): Konas våruller med Yasmin ris og soyasaus.. til middag idag, og et glass saft. De våruller skulle jeg gjerne ha smakt. De var vell gode antar jeg Goul? 😃😃 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): De våruller skulle jeg gjerne ha smakt. De var vell gode antar jeg Goul? 😃😃 De var meget gode.. elsker kuler med ris og våruller. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2022 Nå har vi to spist havregrøt med eplebiter og blåbær på, og vi har drukket melk til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) Spiste den siste middagsretten som jeg hadde her forleden til middag til kveldsmat, sisste Quesedillaen. 😋😋😋 Endret 15. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2022 Brødskive med egg og kaviar, og blåbær med vaniljesaus Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2022 Nå har vi to spist ostesmørbrød med hvitost, krydderskinke, tomatskiver og chiliketchup på. Og vi har drukket eplejuice til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2022 Jordbær +brus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå