Sviskepott Skrevet 4. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2021 Jeg har drukket veldig kald julebrus som jeg hadde glemt på verandaen, så nå var det isslush i den helt gratis. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2021 Nå har vi to spist to brødskiver hver med egg og bacon på, og med tomatbønner til. Og vi har drukket hvert vårt glass med appelsinjuice. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2021 To brødskiver med gräddost og paprika. Et glass melk og nå en kopp kaffi! Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2021 En løsrevet medisterkake. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg har spist en pakke Pågen Gifflar meg kanel i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2021 Nå har vi to spist to knekkebrød hver med hvitost og paprika på, og vi har drukket hvert vårt glass med eplejuice. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2021 Brødskive med kaviar og ost på toppen, plus saft. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2021 Nå har vi to spist hver vårt halve frokostrundstykke med røkelaks og majones på, og hver vårt halve frokostrundstykke med røkeørret og majones på. Og vi har drukket hver vårt glass med appelsinjuice. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2021 Spiste babyappelsiner, klementiner. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2021 Nå har vi to spist to knekkebrød hver med hvitgeitost og tomater på, og vi har drukket hver vårt glass med URGE. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2021 Kokosmakroner og andre småjulete kaker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2021 Nå har vi to spist to brødskiver hver med hardkokte egg og sild på, og vi har drukket hvert vårt glass med bringebærsaft. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg spiser mikrooppvarmet kylling tikka masala og det er sånn midt på treet. Helt greit, men jeg syns det var litt tørt,derfor tok jeg masse ketchup på og da endret hele smaksbildet seg gitt. 🙊 Dagens kjøkkeneksperiment er overstått. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2021 Nå har vi to spist to kyllingburgere hver, og vi har drukket hvert vårt glass med URGE. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2021 Pepperkakesjokolade. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2021 Nå har vi to spist hjemmebakte Lussekatter, og vi har drukket bringebærsaft. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2021 Et par ruter pepperkakesjokolade til. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2021 Nå har vi to spist resten av gårsdagens lussekatter med tyttebærsyltetøy på, og vi har drukket hver vårt glass med bringebærsaft. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2021 Spiste to Nidar julemarsipan griser. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2021 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) En pære + noen svisker. Endret 16. desember 2021 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå