Skogslik Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Fullkornpasta i hvit saus med skinke,løk og erter. Vatn til drikke. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Deilig, hjemmelaget fiskegrateng og vatn. Crumblecake til dessert. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Basic tynn, firkanta deig.Crème fraîche med hvitløk, løk, chili, oregano, timian, og basilikum som jeg laget da jeg sto opp og som har stått i kjøleskapet siden.Kjøttdeig stekt i smør med hvitløk, løk, og chili.Bacon.Chorizo.Oppkutta, rød chili.En eller annen type revet ost jeg fant i kjøleskapet (anslagsvis jarlsberg, mozza, og norvegia fra Tine, om jeg ikke tar helt feil, den smaker ok, og det var mest for å bruke den opp).Timian, basilikum, og oregano oppå. Og et glass vann. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Frokosten for noen timer siden: Salami med egg i stekepanne, paprika surret i stekepanne. Ristet brød med smør. Melk til drikke. Endret 23. juni 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 2 Bananer chili nøtter red bull+ 1 skyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Eplejuice , CC og rød Bounty (Bounty koster bare 50% av norsk pris i DE) Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Grillet ørret med brødterninger, couscous, løk og basilikum. Vann til drikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) Loff med krabbe, smør og majones. Litt brus til drikke. Endret 24. juni 2018 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Basic tynn, firkanta deig. Crème fraîche med hvitløk, løk, chili, oregano, timian, og basilikum som jeg laget da jeg sto opp og som har stått i kjøleskapet siden. Kjøttdeig stekt i smør med hvitløk, løk, og chili. Bacon. Chorizo. Oppkutta, rød chili. En eller annen type revet ost jeg fant i kjøleskapet (anslagsvis jarlsberg, mozza, og norvegia fra Tine, om jeg ikke tar helt feil, den smaker ok, og det var mest for å bruke den opp). Timian, basilikum, og oregano oppå. Og et glass vann. Takk for oppskrift. Ser digg ut. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Skive av grovbrød med makrell i tomat og majones. Et glass vann. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Damn den pizzaen der så god ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå