Tåketrollet Skrevet 5. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2018 To stk «wanted» is'er med salt karamell. Og en neve valnøtter. Farris bris og litt salatblader. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Frode's spesial med sjampinjong til kveldsmat: 1. Brød skive med smørr eller du kan velge selv hva du vil ha helt nederst. 2. Hvilken som helst type pølse, skinke, servelat. 3. Tako saus. 4. Ost på toppen, og varm ostesmørrbrøet i ovnen. Jeg plaier å varme den i 15 min på 200 grader. Med ønskelig: 3-a. Rømme 3-b. Chilli 3-c. Cherrytomater 3-d. Purreløk 3-e. Hvileken som hels type løk. 5. Krydd den med hvilken som helt krydder på toppen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Herlig usunn til middag. Delte opp et par kjøttpølser, stekte dem, stekte et par egg, varma noen burgerbrød i ovnen, slang det sammen med smelta smør og ketchup. Åt som en gris. Mett og fornøyd. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Din bruk av smeltet smør er urovekkende Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Spiste saftis Mr.Freeze. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Burger! 3.gang siden fredag 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 Spiste oste smørbrød til kveldsmat i dag. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 -Loff-Sitronmajones -Krabbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 To glass smoothie, bestående av 3 dl frosne bær, 3 dl naturell yoghurt, en dæsj ananasjuice, et par ss sukker, trefjerdedels banan. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 En colaboks og en ostebrix Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Tre halve baggiser med spinat, skinke, egg, majones, tomat, salt, pepper og tørket basilikum. Og rekesalat på den ene. Et glass appelsinjus m/fruktkjøtt. Og litt pecan nøtter. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2018 Ringnes skjærgårdspils Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2018 Tuborg og ei sitronskive. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2018 Tuborg og ei sitronskive. Før jobb?! Lur du! To vitaminbjørner og en skje peanøttsmør.Nå skal min kollega ogjeg nyte en «cake in a mug», med nettopp peanøttsmør, sjokolade og vaniljesaus te morgenkaffien. God boozt på dagen! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2018 Tuborg og ei sitronskive. Før jobb?! Lur du! To vitaminbjørner og en skje peanøttsmør.Nå skal min kollega ogjeg nyte en «cake in a mug», med nettopp peanøttsmør, sjokolade og vaniljesaus te morgenkaffien. God boozt på dagen! Neida, var i går kveld. Men mange har tatt langhelg her så kunne likesågodt bare tatt meg en Nå har jeg fått i meg litt kaffe dog, så er det banan og wienerbrød på matprogrammet før lunsj. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 11. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2018 Kukko. Det eneste finske øllet jeg kan drikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå