Kikert Skrevet 1. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2017 Kjøpte en slintre ribbe for et par uker siden så det passet bra å tilberede den i dag. Kokte saken med grønnsaker og krydder for så å svi inn svoren noen minutter med grillfunksjon. Ble ganske bra (bare ene siden av svoren ble sprø ) og servert med en flaske deilig Hallonsoda (bringebærbrus). Så går jeg her da og småspiser litt hele tiden Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Toro Meksikansk Gryte Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Kiwi, havregryn med melk, biff, pitabrød, tomat og tzatziki til frokost, et glass prosecco nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Foccacia med kylling og cheddar, foccacia med kylling og parmesan, foccacia med salami og cheddar, foccacia med salami og parmesan, eggerøre, vann. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Ostebolle og Litago Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg spiste ett par brødskiver med makrell i tomst til frokost i dag... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2017 Hjortegryte. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 4. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2017 Datasmurf er den selv på kjørt, skutt eller kjøpt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2017 Taco Vatn til drikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2017 Kavring og kefir (har ikke spist dette på mange år) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2017 En brødskive med jordbærsyltetøy Melk til drikke Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2017 Ben & Jerry's Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2017 Biff med asparges og båtpoteter og saus. Siesta brus til drikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2017 En kopp te nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Deler av en pai jeg laget til middag. Med salami, hamburgerrygg, purre, chili, og masse ost. Maxopp: Den var skutt av jaktlaget til faren til typen til den ene søsteren min, så vidt jeg vet. Endret 7. desember 2017 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 En kopp kaffi nå. Ingen frokost siden jeg er tom for brød og melk. Må ut i den store verden i dag da... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 Eplejuice og pepperkaker med sjokolade. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 Sushi- flambert laks med avokado, teriyaki og vårløk, å til det tok jeg en Heineken Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 Cola og knekkebrød med syltetøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå