Skogslik Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 En øl nå Nøgne Ø IPA Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 BigOne Orginale med krydret med cilikryder og med cili-ketchup + cola Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Take away-pizza + blåbærsaft. Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Varm sjokolade med fløte. Akkurat nå Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) En øl nå Nøgne Ø IPA Prøvd den før? Hva syns du iforhåld til Two Captains Dipa? Hvilken liker du best? Jeg har tatt meg en stor kopp te med honning. Koppen fikk jeg av modern. Endret 16. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 En øl nå Nøgne Ø IPA Prøvd den før? Hva syns du iforhåld til Two Captains Dipa? Hvilken liker du best? Jeg har tatt meg en stor kopp te med honning. Koppen fikk jeg av modern. Første gang faktisk! Faktisk litt usikker, syns begge to var veldig bra. Mulig vanlige IPAen siden jeg er mer vandt med de typene. Har en Imperial IPA fra Nøgne Ø stående her også. Siste: Et rundstykke med hvitost + melk Kaffi nå. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 En øl nå Nøgne Ø IPA Prøvd den før? Hva syns du iforhåld til Two Captains Dipa? Hvilken liker du best? Jeg har tatt meg en stor kopp te med honning. Koppen fikk jeg av modern. Første gang faktisk! Faktisk litt usikker, syns begge to var veldig bra. Mulig vanlige IPAen siden jeg er mer vandt med de typene. Har en Imperial IPA fra Nøgne Ø stående her også. Siste: Et rundstykke med hvitost + melk Kaffi nå. Imperial IPA? Ikke den som heter Nøgne Ø # 500 vel? Den er sinnsykt god, en av mine absolutte favoritter. Mye bedre enn Two Captains, og enda litt bedre og fyldigere enn IPAn også... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 En øl nå Nøgne Ø IPA Prøvd den før? Hva syns du iforhåld til Two Captains Dipa? Hvilken liker du best? Jeg har tatt meg en stor kopp te med honning. Koppen fikk jeg av modern. Første gang faktisk! Faktisk litt usikker, syns begge to var veldig bra. Mulig vanlige IPAen siden jeg er mer vandt med de typene. Har en Imperial IPA fra Nøgne Ø stående her også. Siste: Et rundstykke med hvitost + melk Kaffi nå. Imperial IPA? Ikke den som heter Nøgne Ø # 500 vel? Den er sinnsykt god, en av mine absolutte favoritter. Mye bedre enn Two Captains, og enda litt bedre og fyldigere enn IPAn også... 500 saken ja. Tor den blir litt heavy i kveld før vi skal ut å spise med familien, men i morgen kanskje Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Vart ein whopper samt ein milkshake på Burger King i jolahandelen. Hugsar då McDonald's kom til byen min gamle far vaks opp i. Han var skeptisk, og snakka om "ja, der hev dei vel slik pizza, hotdog, kebab og sånt, det er jo ikkje skikkeleg mat, det". Då eg sa dei ikkje hadde noko av dette ville han ikkje høyra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Spiste: Et karbonadesmørbrød og tre snitter med ost, skinke og fruktsalat, et stykke ostekake, et stykke marsipankake, et stykke romkake. Drakk: Diverse brus, en Hansa fatøl, og et glass ouzo. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Et fortryllende måltid. Entrecôte stekt i baconfett. Medium rare. Mør som å skjære i meierismør med en varm kniv, den smeltet så å si i munnen. En hel pakke bacon til, et salt, røkt og knasende garnityr. Pitabrød ved siden, stekt nok til å få litt brun skorpe, men fortsatt myk, som å tygge en myk lefse, aldeles nydelig. Og Chili-Bearnaise til, å dyppe brødet eller Entrecôten i den var som å glasere med melis en rykende gyllen hvetebolle. Litt spicy, litt fyllende smak, herlig. En opplevelse for smaksløkene, ganen, og sjelen. En berikende gastronomisk forlystelse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Brødskiver med hjemmelag rabarbra syltetøy. + Saft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Svin , potetmos og Eldorado chilisaus Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 fjordland kjøttkaker+Cola Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Fjordland kjøttkaker her også + blåbærsaft. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Knekkebrød med brunost.... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Bamsemums og Red Bull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå