MR SPEED Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Fjordland kjøttkaker i brun saus med poteter og kålstuing min favoritt+Cola Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Danske smørkjeks. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 fjordland Svenske kjøttboller med potetstappe+Cola Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 To brødskiver med brunost, en pære og melk. + Kaffi nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Ostesmørrbrød-sandheks +epel sin saft. Sandwitch med ost og skinke +appelsin saft Endret 23. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Eirik Blodøks Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Mountain Dew + Twix Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 1 knekkebrød med brunost 1 glass melk Kaffi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 grandiosa og clausthaler pale lager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Fjordland ekke no særlig , enten blir man ikke orntli mett eller så er det ikke spes godt (kyllingbollene var smakløse , eneste som var ålreit var ertene/gulrøttene) Remas pepperonipizza (syns det er villedende når dem serverer salami på pizzan på restauranter og kaller det pepperoni , pepperoni skal ha hvitløk/peppersmak ellers er det i grunn bare salami og ikke orntli pepperoni) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) Coop Pizza landgang Ost & pepperoni +Sprite Mint Endret 25. november 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Risengrynsgrøt og husholdningssaft, og så en rullekebab. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 indrefilet til nedsatt pris(gikk ut i dag..), poteter, bernaise, gulrøtter, sopp. + Clausthaler Pale Lager(namm ) hva jeg ønsker jeg spiste i dag: Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Brødskiver med gulost. :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hjemmelaget pizza med hvit saus (crème fraîche, hvitløk, chili, olivenolje, div. krydderurter), kjøttdeig, bacon, kjøttboller (fordi jeg elsker kjøtt), cashewnøtter, ananas, og diverse ost (edamer, gouda, jarlsberg, mozzarella), og fanta. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Kims salt og pepper + cola. Forøvrig veldig irriterende at nye Kims har kun "små" poser. Hva skjedde med de klassiske store? :/ Endret 2. desember 2016 av Nettels Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Egen variant av hjemmelaget Pølsegrateng + cola. :wee: Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Pannekaker til middag. ;-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Noen loffskiver i terninger, dyppet sausen fra gårdagens pizza (crème fraîche med hvitløk, chili, diverse krydderurter, olivenolje, salt, og pepper), lagt i i en ildfast form med restene av kjøttet (kjøttdeig og kjøttboller), og så ostegratinere det for et alternativt restemåltid. Og det siste jeg drakk var en shabby aperol spritz, som i all hovedsak smakte shabby eple og alkohol. Ikke i nærheten av appelsin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå