WeirdFace Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Brødskiver med jordbær-syltetøy. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 En banan og honni-korn + melk. Hvor (u)sunt er egentlig dette? Er så digg Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Speilegg på brødskive. Appelsin juice. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 En større frokost bestående av eggerøre, chorizo, bacon, rundstykke med hvitost, rundstykke med salami, hvitost og agurk, rundstykke med bringebærsyltetøy, og croissant med bringebærsyltetøy, samt to bokser Coca-Cola, og et glass vann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Eggerøre, chorizo, bacon, rundstykker med bacon og ost, fem pannekaker med blåbær- og bringebærsyltetøy, bacon, og sukker. To glass vann og en boks cola. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Drikker nå en varm Milka sjokoladedrikk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Var på lutefiskaften hos familien til typen til minstesøss. Først trondhjemssuppe og den første gode IPA-en jeg har drukket. Så viltgryte med en så tykk saus at den nesten kunne skjæres (samt lutefiskbacon, tyttebær, lefse, mandelpoteter, og ertestuing som tilbehør). Deretter var det portvin, øl, drinker, og kaffe, til en knallgod ostekake og en engelsk julekake. Jeg trilla nesten inn i bilen etterpå. Så fuckings mett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ha! Hørtes meget ut! Her er det Captain Morgan + Dr pepper + sjokolade og popcorn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Det var absolutt meget. Fortsatt stappet, for å si det slik. Nettopp hivd i meg en lett kveldsmat. En Capri-Sonne safari fruits og noen Crispo-kuler. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Knekkebrød med brunost. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Vi feirer søss' 26-årsdag i dag, siden hun skal være i Dubai selve dagen. Først hadde vi bursdagsmiddag med pasta med bacon, en carbonara-lignende saus, og paprika. Så var det kanelfletter, boller, og en stor marsipankake. Jeg åt halvparten av pastaen, og en femtedel av kaka før jeg ble stoppa, og ikke fikk spise mer. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Dumle-muffins og Burn Blue Refresh. Endret 30. januar 2016 av Major Kloss Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Bache julecognac og Anthon berg konfekt. Skal prøve å mekke meg to brødskiver med brunost og peanøttsmør før jeg køyer,og oboy. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Skogsdrink: -Captain Morgan -Malibu kokosnøtt rom -Blue Curacao -Annanas Juice -Sitron Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Svart Doc. Nammenam selv om man ikke har vondt i halsen Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Knekkebrød med brunost. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Diverse smågodt, og litt Fanta mango. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå