crazylazyboy Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ja, men det må være veldig veldig lite hull fordi jeg kan ikke se noe, det renner ingenting når jeg fyller boksen med vann og jeg kan ikke føle noe hull. Boksen har stått bak noen bøker så jeg har ikke sett på den ofte, men en dag jeg kikket lå det nokså mye red bull rundt den men det kan godt ha brukt et halv år på å renne ut. Det meste var halvveis til å stivne, skikkelig guffe Sier vel mest om hvor lite bra energidrikker er for magen. får se om jeg får noen problemer utover natta eller morgendagen for den saks skyld. Drakk 50-100ml bare så jeg er ikke bekymret, var verdt det. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 får se om jeg får noen problemer utover natta eller morgendagen for den saks skyld. Drakk 50-100ml bare så jeg er ikke bekymret, var verdt det. Det var sikkert ikke noe i veien med innholdet, bare tenkte generelt sett, slike drikker virker utrolig sure. Drikker koffeinholdige drikker mest tidlig på dagen jeg. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Væsken har etset gjennom boksen, det er ikke synlige hull men omtrent halvparten har rent ut i løpet av tiden, kullsyren har vel også lukket ut slik Halvparten av væsken? Så det går an? Ja, men det må være veldig veldig lite hull fordi jeg kan ikke se noe, det renner ingenting når jeg fyller boksen med vann og jeg kan ikke føle noe hull. Boksen har stått bak noen bøker så jeg har ikke sett på den ofte, men en dag jeg kikket lå det nokså mye red bull rundt den men det kan godt ha brukt et halv år på å renne ut. Det meste var halvveis til å stivne, skikkelig guffe Kan jo også være at væsken har fordampet i løpet av årene, etter å ha stått i varm temperatur. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 En berlinerbolle med vaniljekrem og 100g melkesjokolade Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Big tasty bacon meny på McDonalds, føler meg feit Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 200g Daim sjokolade *_* Må passe meg for sjokolade ass... farlige greier Xp Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 200g Daim sjokolade *_* Må passe meg for sjokolade ass... farlige greier Xp Historikken viser at du kanskje spiser litt for mye sjokolade ja. Pils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Vel , i går : Rema pepperonipizza (tok på litt ananas) Nå : Rosinboller og Q sjokomelk. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 1 pizzabolle og 2 loffskiver med gulost. 1 pizzabolle og 2 loffskiver med gulost. Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 En eller annen form for potetgull, samt. noen bokser med Tuborg. 1 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 4 halvlitere sofiero 5.2%. Kl 8 på morgenen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 En Dr. Pepper boks kjøpt på Island, orignalt fra Enland, min favorittbrus! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kjøttdeig med piri piri, sriracha, hvitløk, spisskummen og tomatbønner, slengt i en tortilla av hvete med revet jarlsberg, en funky rød salat (rosso eller rossi eller noe slikt, husker ikke navnet i farten), og sterk kebabsaus. Det er snaddermiddag for smurfen det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 lagde meg en porsjon som tilsvarte 6 porsjoner risgrøt.(ifølge bakpå pakken) Ble ganske så mett. :b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå