Gå til innhold

Det siste du drakk/spiste?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et merkelig innfall for en times tid siden mens jeg sto og lagde havregrøt, bestemte meg for å steke den i stedet for å fortsette kokingne. Gjorde seg utmerket, tilsatte bare en dæsj kanel, en dæsj sukker, en dæsj kardemomme og en dæsj usaltet meierismør som jeg smelta på forhand, rørte sammen og begynte å steke.

Smaker som havregrøt, serverte med sukker og syltetøy, og spiste et par med ost. 10 / 10, would eat again.

Lenke til kommentar

Ostesmørbrød. 6 skiver av varierende størrelse og tykkelese av et helt okay solsikkebrød, en dæsj plantemargarin på hver av dem, så piri piri-pulver og hvitløkspulver, sort pepper-ketchup OG sriracha, strandaskinke, matured cheddar (britisk så klart), tørket basilikum OG tørket oregano.

Lurer på om jeg skal kline til med en Corona også, når jeg slår slik på stortromma.

Lenke til kommentar

red bull som gikk utpå dato 21-06-04, altså 10 år siden idag, smakte helt greit men lite kullesyre :)

Hvor ble det av kullsyren?

Væsken har etset gjennom boksen, det er ikke synlige hull men omtrent halvparten har rent ut i løpet av tiden, kullsyren har vel også lukket ut slik

Lenke til kommentar

Væsken har etset gjennom boksen, det er ikke synlige hull men omtrent halvparten har rent ut i løpet av tiden, kullsyren har vel også lukket ut slik

Halvparten av væsken? Så det går an?

Ja, men det må være veldig veldig lite hull fordi jeg kan ikke se noe, det renner ingenting når jeg fyller boksen med vann og jeg kan ikke føle noe hull. Boksen har stått bak noen bøker så jeg har ikke sett på den ofte, men en dag jeg kikket lå det nokså mye red bull rundt den men det kan godt ha brukt et halv år på å renne ut. Det meste var halvveis til å stivne, skikkelig guffe :)

Lenke til kommentar

Ja, men det må være veldig veldig lite hull fordi jeg kan ikke se noe, det renner ingenting når jeg fyller boksen med vann og jeg kan ikke føle noe hull. Boksen har stått bak noen bøker så jeg har ikke sett på den ofte, men en dag jeg kikket lå det nokså mye red bull rundt den men det kan godt ha brukt et halv år på å renne ut. Det meste var halvveis til å stivne, skikkelig guffe :)

Sier vel mest om hvor lite bra energidrikker er for magen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...