Skogslik Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) En kopp kaffi + en neve smash Endret 2. juni 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jack Daniels burger med tilhørende Coke på TGI Friday's Karl Johan. MMmmmmmmmm! OMG OMG OMG! Akkurat da jeg var der også. Spise også Jack daniels burger, men drakk IPA i tillegg til cola! OMG! KANSKJE JEG SÅ DEG! Lenke til kommentar
mund Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 vodkaSprite,, gammelDansk og d vanlige før den tid Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jack Daniels burger med tilhørende Coke på TGI Friday's Karl Johan. MMmmmmmmmm! OMG OMG OMG! Akkurat da jeg var der også. Spise også Jack daniels burger, men drakk IPA i tillegg til cola! OMG! KANSKJE JEG SÅ DEG! OMG OMG OMG! Om du så en halvchubby dude med ei seexy rødhåra på slep, som satt innerst i lokalet ved baren, så var det meg!! KANSKJE JEG SÅ DEG OGSÅ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Potetgull ved siden av petterøes Sjokoladeeee Det ække bra for æ. Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ferskpresset appelsinjuice med fruktkjøtt, ikke fra konsentrat. og Freia melkesjokolade m/kvikk lunsj Endret 2. juni 2014 av fsva Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Et hårstrå fra han bak disken på kebab sjappa Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 2 knekkebrød med hvitost og avokado. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 stekt svinestrimler med ris Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Kalkunburgere og Coca cola.. Til Avec to små glencairnglass Bunnahabhain 12 og en porsjonsnus med Pinkfloyd i bakgrunnen.... Endret 3. juni 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Pølser i brød + sjokolademelk.. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Aplro Soya sjokolademelk. Smaker faktisk utrolig godt og kremete. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Noen peppermynte drops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå