WeirdFace Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Brødskiver med brunost sammen med tre store glass med juice... Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Rundstykke med ost salat og paprika Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kjøtterboller og poteter på Gaykea aka IKEA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Her testa vi sous-vide i dag. Absolutt vellykket.Svin indrefilet, medium med en god rub av sort pepper og havsalt. Laget båtpoteter og krydra med rosmarin og basilikum. Fatter laget en peppersaus fra grunnen av som smakte veldig godt, og så spretta mamma julegaven hu fikk fra meg. En Masi til 300 spenn. Det er omtrent det jeg husker av det jeg kjøpte henne. Djevelsk mye smak og svært fyldig. Holdt med ett glass for min del, men så holdt jeg på å sovne også. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det hørtes godt ut, feed me Salat med sushi ris, kreps, chili, mango osv Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Surt smågodt, sjokolade, Istea og sørlandschips. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Sørlandschips salt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 En stor bit av marsipanrull. Rundt 100g Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Cottage cheese og rosiner. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ah, din junkie Spiste en Bacalao-rett fra coop. Faktisk veldig god, men oversaltet. Vet fisken skal være det, men hele sausen og alt ble påvirket. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Var det godt? Slukket det tørsten din? Springvann? PH-nivå? Hvordan er det med tungmetaller og renseanglegg hvor du bor? Snussaft, telles det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 To glass tropisk nektar fra Eldorado, et speilegg, og en brødskive med speilegg i. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Brødskive med julepølse og medisterkake, appelsinjuice. Endret 5. januar 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 coca cola, før det var det lollipop is og gulrotkake Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Strimlet kyllingfilet og dampede grønnsaker. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Varm kakao med fløte over, også spisste jeg spinatsuppe. mm Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 1 hel karbonade med god utvannet Cola på Big Bite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå