Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Masse Taco! <33 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 et eple som søstrene mine tok fra naboen Xp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jägermeister blandet med cola. Nidar smash sjokolade Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Svensk cider 2.25% med kaktus og lime smak, med snusen under leppa, fordi jeg er tom for røyk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Stekte opp noen skiver med bacon fordi jeg hadde lyst på noe snacks og ikke er så stor fan av potetgull at det gjør noe. Sunt er det nok ikke, men fy faen det er godt! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 big ben karameller igjen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 En kebablefse med nutella! haha mixa litt, men godt (: Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fleire brødskiver med leverpostei... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nybakkt eplekake med is Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nidar smash sjokolade! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Prychlauch's tunfisktaco Kokte opp noen dl med ris, stekte 200g med tunfisk og laget en tykk ostesaus. Tok risen og tunfisken opp i sausen, og sørget for at det dampet seg til en veldig tykk gryte. Dette fylte jeg opp i noen tacoskjell, og toppet det med å røre mais ned i et beger med hjemmelaget guacamole, som jeg så helte over. PS: Tunfisken var ikke plain. Jeg laget en slags kryddermiks av lammekrydder, paprika, dill og pepper, som en erstatning av tacokrydder. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 freia sjokoladeplate med m Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 En omelett av tre egg med salt,pepper og bacon Melk og drikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå