Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Grandiosa og Cola. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kykklingopplegg med ris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 2 rundstykker med melkesjokolade som pålegg Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Juice, mjølk, skjeve og pålegg. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 75 g ikea potetgull Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 1 liter eplejuice Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 1 liter eplejuice Choco du drikker og spiser jo bare dritt D: tonnevis med eplejuice, sjokolade og grandis. Ta vare på deg selv kjære <3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Bakt ørret med potatest Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Stor vaniljemilkshake fra McDonalds. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Små ¨sjokoladekjeks¨ der hvert femte kjeks hadde en smule av sjokolade i seg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Sjokolade, lapskaus, eplejuice 7 muffins og kjeks. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Choco du drikker og spiser jo bare dritt D: tonnevis med eplejuice, sjokolade og grandis. Ta vare på deg selv kjære <3 JA spiser masse, men kaller det ikke dritt da ;P Grandis spiser jeg ikke offte, men resten ja hver dag. Trener også da og har tatt ganske godt vare på meg til nå, har ikke hatt hull i tennene engang, og det hender nokså offte jeg glemmer pusse dem. Så kroppen min er ganske vandt til kostholdet mitt tenker jeg Eneste er nok å droppe chipsene når jeg ser film. Sixpacken begynner å forsvinne igjen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå