MR SPEED Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Glass cola å mexi Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene drukket Iskalde Colabokser og Urgebokser.🥰🥰 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Et par øl og falukorv på brødskive Lenke til kommentar
Woff Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Mors hjemmelagde kjøttkaker med brun saus, poteter og grønnsaker.. STAPPMETT! 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): drukket Iskalde Colabokser og Urgebokser HVA er iskaldt? Kjøpte meg nytt kjøleskap i januar og KLAGET til leverandør da det aldri ble kaldere enn 3-4 grader.. Fikk svar fra skrap-firmaet om at det var ideell temperatur i et kjøleskap. Det var riktignok mulig å stille inn 2, 4, 6 og 8 grader på den elektroniske termostaten men selv ved 2 grader kom jeg altså aldri under 3-4 pluss! Til slutt etter mye mas fikk jeg en reparatør på besøk som satte inn et par motstander i kjøleskapet og VIOLA! Akkurat NÅ er temperaturen 0,4 grader og brusen blir PERFEKT med et lag med slush på toppen! Omsider det produktet jeg kjøpte! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Nå har Cassidy tvillingene drukket Sprite.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Woff skrev (25 minutter siden): HVA er iskaldt? Kjøpte meg nytt kjøleskap i januar og KLAGET til leverandør da det aldri ble kaldere enn 3-4 grader.. Fikk svar fra skrap-firmaet om at det var ideell temperatur i et kjøleskap. Det var riktignok mulig å stille inn 2, 4, 6 og 8 grader på den elektroniske termostaten men selv ved 2 grader kom jeg altså aldri under 3-4 pluss! Til slutt etter mye mas fikk jeg en reparatør på besøk som satte inn et par motstander i kjøleskapet og VIOLA! Akkurat NÅ er temperaturen 0,4 grader og brusen blir PERFEKT med et lag med slush på toppen! Omsider det produktet jeg kjøpte! Cassidy Tvillingene er glade for at du endelig har blitt fornøyd.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Spaghetti a la capri +vann med sitron Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene spist hver vår pose med potetgull.🥔🥔🟡🟡 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 (endret) Tre brødskiver med Sjokade på til kveldsmat. Endret 28. juni 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene drukket iskald brus begge to.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 Slurk vann Telemark flaske 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene spist hver vår krone-is med jordbær, og hver vår krone-is med sjokolade og nøttestrø.👑👑👑👑🍦🍦🍦🍦🍓🍓🍓🍓🍫🍫🍫🍫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene drukket Urge.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 Har spist to brødskive med jordbærsyltetøy på, og pluss sitronsaft til drikke til kveldsmat. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene drukket Cola.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Vann å meksikansk gryte Endret 29. juni 2023 av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 Nå har Cassidy Tvillingene spist to rekesmørbrød hver, og vi har drukket Urge til.🥪🥪🥪🥪🦐🦐🦐🦐🍾🍾 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå