Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 hvor kan jeg få tak i gamle playstation 1 spill? var gøy å spille de hos vennene mine da jeg var liten. jeg har ingen plan om å skaffe en ps3. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Finnes mange bruktbutikker for spill/musikk/tegneserier, vi har ivertfall en her i Molde.. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 jeg har ikke tilgang på noen slike butikker. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 hvor kan jeg få tak i gamle playstation 1 spill? var gøy å spille de hos vennene mine da jeg var liten. jeg har ingen plan om å skaffe en ps3. Hos gamestop har de ofte gamle ps1 spill inne, ellers er det er stort marked på finn.no/qxl.no for ikke å snakke om ebay.co.uk hvor de har absolutt alt og i riktig sone! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.preplayed.no/ Denne håper jeg blir stor, folk selger bruktspill til alle slags konsoller til en viss pris. Check it out! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har vel over 130 i spill i skapet som jeg ikke har brukt på mange år... si ifra hvis du er interessert Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Selger vel noen titler på PSN også. 40 kr stk. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Han har bare ps One, og orket ikke kjøpe seg ps3. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kan være de har noen brukte ps1 på gamestop. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som husker hva det sykkel/skateboard/rulleskøyte spillet het der man kjørte om kapp med venner, så når de kom på siden av deg kunne man slå dem av med kjetting, eller sparke dem av? Hadde faen meg kjøpt meg en PS One bare for det spillet ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå