leland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Heisann, må velge hva jeg skal inn på til høsten så jeg har tatt idrett på første sånn at jeg kan jobbe i Aker Solutions, men hva kan jeg jobbe som der? har lyst på noe innen IT, dataingenør eller noe sånt hadde funka fett, Skal jo ha god lønn Noe innen IT som fikler med data og sånt. Takker for alle svar :thumbup: Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ville valgt allmennfag med fokus på matematikk, fysikk, kjemi hvis du skal gå ingeniørretningen... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Øhhh, hvor er linken mellom Aker og idrett? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Øhhh, hvor er linken mellom Aker og idrett? Det spørsmålet stiller jeg også... Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Forstår jeg deg rett går du i 10. klasse og skal søke på videregående, og har satt idrettsfag på førstevalg. Og sånn sett er det en stund til du skal ta høyere utdanning. Det som er viktig for det på videregående er da å få deg studiekompetanse, det er mange veier til studiekompetanse, og det har forhåpentligvis en veileder på skolen din forklart, så det gjentar jeg ikke her. Idrettsfag er en av de mulige måtene å skaffe studiekompetanse. Som nevnt er en relevant ingeniørutdanning en sansynlig vei inn i Aker Solutions. Og til det trenger du noen matte og fysikkfag. Du bør i utgangspunktet ta disse på videregående, men det er muligheter for å ta disse etter vgs også. Så og si enhver ingeniør eller økonom i Aker tilbringer mesteparten av dagen foran en pc. Hva du legger i "Noe innen IT som fikler med data og sånt." må du nok utdype litt mer. Om du ønsker å bruke pc som verktøy for å gjøre en eller annen jobb, eller om du feks. ønsker å programmere styringssystemer til borreutstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå