Julekula Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei jeg vurderer å kjøpe meg AoC, men det blir bare for PvP siden det er det jeg elsker med MMOs . . . det er vel litt opplagt at det er flest folk som PvPer på høyeste lvl men for meg som ikke gidder å lvle til det høyeste lvl bare for PvP spør: I hvilke lvl er det flest folk som PvPer utenom det høyeste lvlet?? Lenke til kommentar
Suder Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 White sands ganking er jo populert. Lv19-22 altså. Ellers er det jo masse ganking og miniagems for alle lelver på Fury serveren. Blir litt anderledes da når pvp oppdateringen kommer etter expansion. Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Mange som driver PvP med "OP" klasser på lavt lvl 19-25 på white sands og i underhalls. Dette synes jeg er driiit kjedelig.. Du trenger ingen skills whatsoever.... PvP blir først gøy når klassene begynner å jevne seg ut i høyere lvl synes jeg. PvP i AoC viser seg også fra sin sterkeste side i Gruppespill som Sieges og gruppejakter i World PvP. Ta er taktikkeri og samarbeid viktig. dessuten tar det null tid å levle til lvl 80 med litt hjelp og flaks med grupper. Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 ok ... kanskje jeg skal lvle til 80 ... men tar det ikke lang tid a? jeg har brukt 1 år i wow og kommet bare til lvl 66 -.- Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Siste lvl 80 min levla jeg på ett par uker. Det går myyyye fortere enn på WoW Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 da er det greit men i hovedsak liker jeg PvP så kan hende jeg begynner med low lvl PvP og så lvler videre senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå