SKELETOR Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 eg e ein storøyker t de grader, og bruke masse penger på dette. kom over en side hvor de selger sigaretter over nettet. og det eg lure på e om det e i det heila tatt lov og importere 1 kartong inn til Norge.. av tidligere erfaringer på dette forumet, vet jeg at der er mange som er oppptatt av lover, kanskje litt andre lover men, noen som har noen peiling om det er lov?? her er linken til siden http://www.discountsmoking.net ønsker kun seriøse svar, ikke svar som røyking dreper, du har dårlig ånde bla bla bla.... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 vet du ikke at røyking dreper..?? ps! dårlig ånde!! :wink: Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 vet du ikke at røyking dreper..?? ps! dårlig ånde!! :wink: lol Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Du må fortsatt betale avgifter og sånn til staten, da... spørs hvor mye billigere det blir tilslutt... Gidder ikke kikke på det domenet du lista opp, men det skal være ganske mye billigere om det skal lønne seg Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hvordan få billig røyk. - Kjøp planker, glass, gulv, kasser ( 2m2), jord, spiker, lim. - Bruk lim og spiker til å sette sammen planker, glass og gulv. --- Du har nå et gartneri. - Ta så jord i kassen. - Så må du begynne å plante tobakk. Det beste er vanlig rullings, siden du må ta bort filtre fra sigaretter hvis tobakk planten skal greie å gro. - Du setter så rullingens rett ned i jorden, så den stikker opp en ca 3cm. - Vann ofte, 1gang per dag. - Etter en stund vil du sitte igjen med flotte store tobakk planter, så er det bare å ta en saks, å kutte ønsket størrelse... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 vet du ikke at røyking dreper..?? ps! dårlig ånde!! :wink: lol Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kartongen blir såpass dyr at det alikavel lønne seg å kjøpe fra butikken. Men det er bedre å slutte å røyke. da sparer du enda mer Lenke til kommentar
Spira Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 hadde det ikke vært for røykerne i norge hadde ikke folk hatt råd til å gå på skolen en gang... så på nyhetene idag.. mirakuløst nok har de funnet ut at nikotin er kreftfremmende.... for det visste vi ikke fra før liksom? en hjerne er ikke bedre enn sin dårligste hjernecelle. jeg er i full gang med å bli kvitt de halvdøde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå