Sippe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hey! Jeg laster ned utrolig treigt når jeg laster ned ting med utorrent så jeg åpnet porten 6881 på ruteren og switchen og velgte den som standard port på utorrent, men jeg laster ikke ned noe raskere så jeg sjekket med en port checker og det står at porten fortsatt er lukket. Har fulgt guidene på http://portforward.com/ men det funker ikke. nettverket er satt opp med sånn her >>>> zyxel prestige 650r-33>>>>D-Link DIR-635>>> Min datamaskin Så er det noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hadde lingnende problem selv men har du på opplastning eller nedlastnings bregrensninger? Jeg hadde det på og skrudde det av så gikk det masse fortere. Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Nei har ingen begrensinger. prøvde å ta på DMZ nå og da lasta jeg ned mye raskere men liker ikke å bruke DMZ=/ Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Prøvd Limewire? Bruker det av og til og laste ned enkelt sanger. Der kan du også kjøre/laste ned torrent filene. Opera også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå