rsteink Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! Jeg bare elsker den amerikanske versjonen av "The Office". Jeg har kjøpt (i Norge) både sesong 1,2,3 & 4 men kan ikke finne sesong 5 på markedet. Er den kommet i Norge ennå? Og når kommer sesong 6 ut i Norge? Hvor kan jeg eventuelt kjøpe seriene billig fra utland (internet)? Håper noen har svarene Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan altids kjøpe den sonefrie blu-ray versjonen. Eller så tror jeg kun den har kommet ut på region 1, om du har sonefri dvd spiller her. Lenke til kommentar
rsteink Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Har MacBook sonesperring? Og er britiske DVD'er (amazon.co.uk) låste i Norge??? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har MacBook sonesperring? Og er britiske DVD'er (amazon.co.uk) låste i Norge??? Både på DVD og Blu-Ray er det same sone i Noreg og Storbritannia. Du kan endra regioninnstillinga på DVD-spelaren i MacBooken fem gonger, trur eg. Lenke til kommentar
rsteink Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Ok, takk for svar Men blir fremdeles glad om noen vet når sesong 5 kommer ut i Norge, og når sesong 6 kommer ut (USA, Norge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå