sdf123 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ønsker å bytte ut min ipod nano da jeg er drit lei itunes og alt det tuller det. Jeg vil ha: -Støtte for flac -God batteritid -God støtte for lydbøker(at spilleren husker hvor man er etter man har slått den av og på igjen) -At det bare er å plugge i usb porten og overføre filer med feks windows utforsker -Minimum 8GB Annet som er et pluss: -At den feks har standard mini-usb -Fint brukergrensesnitt -At den er på størrelse med ipod nano Noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis batteri er viktigst: Cowon S9 eller D2 Hvis lydbokfunksjoner er viktigst: Sansa Fuze eller Clip+ På sansa-spillerne er lydbøker fullstendig separert fra musikkdelen og posisjonen huskes uansett om du hører på musikk i mellomtiden. Batteritiden er dog 15 timer for clip+ og 24 for Fuze, motfor 50+ timer for Cowon spillerne, som dog mangler lydbokfunksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå