anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som vet hvorfor det står på plate kompaniet på nettet at dem selger limited edition av bad company 2. Men på elkjøp står det ikke noe om limited edition, noen som vet??? Annet spørsmål; kommer dem til og selge limited edition i butikken etter at det har kommet ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Ja men det er jo litt rart. dem burde jo prøve og selge limited edition da... vedder på at elkjøp ville fått solgt flere ekseplarer da. Lenke til kommentar
Elkjøp Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Ja men det er jo litt rart. dem burde jo prøve og selge limited edition da... vedder på at elkjøp ville fått solgt flere ekseplarer da. Elkjøp selger Limited Edition de også.. 399,- i nettbutikken. Gleder meg!!! Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Ja men det er jo litt rart. dem burde jo prøve og selge limited edition da... vedder på at elkjøp ville fått solgt flere ekseplarer da. Elkjøp selger Limited Edition de også.. 399,- i nettbutikken. Gleder meg!!! ops viste ikke det/så ikke det. Forhånds bestilte det på plate kompaniet til ps3. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Ja men det er jo litt rart. dem burde jo prøve og selge limited edition da... vedder på at elkjøp ville fått solgt flere ekseplarer da. Elkjøp selger Limited Edition de også.. 399,- i nettbutikken. Gleder meg!!! ops viste ikke det/så ikke det. Forhånds bestilte det på plate kompaniet til ps3. Men kommer dem til og selge limited edition på markede uten for Internett? Lenke til kommentar
Elkjøp Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Ja men det er jo litt rart. dem burde jo prøve og selge limited edition da... vedder på at elkjøp ville fått solgt flere ekseplarer da. Elkjøp selger Limited Edition de også.. 399,- i nettbutikken. Gleder meg!!! ops viste ikke det/så ikke det. Forhånds bestilte det på plate kompaniet til ps3. Men kommer dem til og selge limited edition på markede uten for Internett? Det er jeg ganske sikker på ja. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fordi Platekompaniet selger Limited Edition og Elkjøp selger den vanlige versjonen kanskje? Limited Edition finner man også i utvalgte butikker. Ja men det er jo litt rart. dem burde jo prøve og selge limited edition da... vedder på at elkjøp ville fått solgt flere ekseplarer da. Elkjøp selger Limited Edition de også.. 399,- i nettbutikken. Gleder meg!!! ops viste ikke det/så ikke det. Forhånds bestilte det på plate kompaniet til ps3. Men kommer dem til og selge limited edition på markede uten for Internett? Det er jeg ganske sikker på ja. Hvorfor ikke? Jeg hadde tenkt ihvertfall at kjøperne hadde fått litt mere bonus. siden da var dem mening med å kjøpe limited edition. Alle kommer jo uansett til og kjøpe limited edition, så kommer dem til egentlig og selge den normale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva i all verden er vitsen i å quote innlegget som er like ovenfor det dere skriver? De selger nok den vanlige versjonen for de som ikke er gira på å betale 150,- ekstra for noe småtterier. =) Selv hadde jeg utmerket godt klart meg uten ekstra stasjet. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har forhåndsbestilt fra Elkjøp. Håper folk sier i fra med en gang de har fått fra dem her inne. Stasjet man får i LE får man vel ved å levle opp i spillet uansett. Men supert å ha det fra starten! Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Sikkert akkurat som bcc 1 der det er Gold edition. Bestillte mitt på platekompaniet. Gleder meg. Endret 2. mars 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Fikk BBC 2 i dag. Har ikke prøvd det enda. Noen som vet om det virker enda? Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Yep, det gjør det. Fikk min kopi fra cdon.com i morges. Elkjøp får sannsynligvis inn SE. Vi fikk det i alle fall med posten i morges (jeg jobber på Elkjøp), og jeg regner med de fleste butikkene får SE på første leveranse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor i all verden skulle ikke spillet fungere? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Hvorfor i all verden skulle ikke spillet fungere? Bare hvis severene ikke var oppe enda... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 *Øøøøh.... så spill offline da Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Helt usannsynlig at de ikke skulle være oppe. Anmeldere må jo ha fått tid til å spille spillet før release. Dessuten setter de jo ikke opp serveren samme dag som release. Det hadde jo garantert blitt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå