Snikpellik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hadde de bare valgt noe annet enn Silverlight slik at det funker like flott for oss som ikke bruker Windows også, så hadde alt vært fryd og gammen. Fullskjermsvisning kunne jeg bare glemme om jeg ikke ønsket å starte streamen på nytt hvert 2-3 minutt. Fungerte fantastisk her med Silverlight på min Mac! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Samme her. Aldri hatt problemer med Silverlight på Macen min eller Netbook som kjører Linux. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Silverlight funket som bare det! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Merkelig, fullskjermsvisning har fungert like elendig på alle Macene jeg har sett det blitt prøvd på nå under OL. Og jeg tviler på at det er nettet som har skylda alle gangene da det ikke bare er her på hybelen det er testet. Foreløpig er Silverlight på hatlista mi. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det var ikke akkurat morsomt å se det på reprise etter å ha fått 20 sms. Klikket akkurat i det Teichmann mistet halvveis balansen i svingen. Totalt anti-klimaks. Åh herregud jeg er så glad for at jeg ikke opplevde det. Jeg kjente hjertet hamre hardt i brystet de siste 500 metrene, og jeg tror et skarpt objekt slengt mot skjermen hadde vært min siste handling før sjokket hadde stoppa hjertet for godt hvis bildet hadde forsvunnet der... Og jeg tror ikke jeg overdriver en gang nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Meget fornøyd med dekningen, kanskje bytte ut en kommentator eller to til neste gang! Ellers prima! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Teknisk Ukeblad skrev i forkant av vinter-OL en artikkel om pakkeløsningen NRK kjøpte inn for å kunne levere videostrømmene over nettet i HD-oppløsning. Den kan leses her for de interesserte: http://www.tu.no/innsikt/article233838.ece Endret 1. mars 2010 av fargoth Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Grei dekning, i hvert fall av det jeg har sett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 OL opplegget på nett-tv var helt av en annen verden! Helt fantastisk. Håper på mer slikt, men da vil eg i tillegg ha full fullskjerm. Vekk med spilleren, bruk hele skjermen og man har et fantastisk bilde i tilegg. Blir fotball-VM neste?? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg har hatt mine utbrudd i frustrasjon over at streamen ikke har virket i enkelte kritiske øyeblikk, men i sin helhet har jeg vært superfornøyd med tjenesten. Har vært noe eget ved å kunne se det i HD på dataskjermen, mens jeg har hatt andre ting oppe på skjerm nummer 1. Silverlight støtter foreløpig ikke fullskjerm på en skjerm og aktivitet på den andre, men det er strengt tatt ikke noe NRK kan lastes for. Fortsett med dette. Gjerne verdenscuprenn i hopp,langrenn og skiskyting også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå