Zeph Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Eg har sett mykje på nrklol under dette meisterskapet og er veldig nøgd med kvalitet, tilbod og oversikt. På nrklol finn ein det meste, tider, statistikk, medaljer, øvelser, tidsskjema, idrettsbeskrivelser og ein masse flotte videoer. Viktigaste er sjølvsagt livesendingane frå Vancouver, der dei på det meste har hatt 8-9 samtidige sendingar, med NRK1 og NRK2 som hovudkanaler. Med ei god linje får du HD, ei dårlegare vil fungere fint fordi nettsidene automatisk regulerer kvaliteten. Det har vore enkelte utfall der ein må oppdatere, men totalt sett synest eg nrklol har vore eit veldig bra tilbod av NRK. Takk for eit godt gjennomført OL NRK. Og ein ekstra takk til Pål Gordon Nilssen for å komiske innslag. Endret 28. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sier meg helt enig her. Er det noe NRK virkelig har imponert med så er det nett-tjenestene deres! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Enig, den har vært helt fantastisk! Har hatt muligheten til å se på ting som ikke går på TV, eller to øvelser samtidig. Samt i alpint og andre øvelser får man se alle mellomtider, og ikke bare de produsenten fokuserte på. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Synes sendingene på Eurosport er bedre. Ikke lange intrevjuer om alt og ingenting, de har gode komentatorer og er litt mer rett på sak med sendingene. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Slenger meg på, beste nett-tv jeg har sett noen gang! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Selv synes jeg intervjuene er en del av opplevelsen. Når de kommer rett fra løpet, helt andpustne og så vidt klarer å prate. Ikke så gode kommentatorer på ishockey, derimot. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 All honnør til Nrkol, de har hatt en kjempegod dekning av olympiske leker, igjen. Til deg som liker Eurosport; Gå å legg deg. Intervju og jallaprat er jo endel av sjarmen! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 All honnør til Nrkol, de har hatt en kjempegod dekning av olympiske leker, igjen. Til deg som liker Eurosport; Gå å legg deg. Intervju og jallaprat er jo endel av sjarmen! Exactly! Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 All honnør til Nrkol, de har hatt en kjempegod dekning av olympiske leker, igjen. Til deg som liker Eurosport; Gå å legg deg. Intervju og jallaprat er jo endel av sjarmen! Problemer med at andre har egne meninger? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vi har en ganske løs tone her i OL-forumet, og smilefjeset til slutt forteller greit at det nok ikke var ment alvorlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Yes! NRK har imponert, og ikke minst deilig at de har sendt i HD. Til og med Pål Gordon har sjarmert Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har fungert bra ja. Er greit for oss som ikke har kanaler, kun en HDMI-kabel og en 42" TV. Eneste jeg kommer på i farta som ikke funka var at under 2.omg storslalom så insisterte NRK på at det ikke var noen OL-sending for øyeblikket. Ble til at jeg måtte se på direkte feeden, som NRK ikke tukla med, altså ingen kommentator. Men men, alt i alt, godkjent++. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 De sviktet på det viktigste!!! FY FAEN! Ser på 49900 meter av 50km, men på de siste 100m dør streamen og dreper pcen min. Fitte nrklol. Ellers bra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) De har levert en knall nett-tjeneste ja @DJ_Dark: Det fungerte fint her under 5 mila. Endret 28. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, den fungerte i 49900meter av 50000 her... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 DJ_Dark: HAHAHA! Funka fint her, og må si jeg er virkelig fornøyd med nrkol.no sin tjeneste. Just love it Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det var ikke akkurat morsomt å se det på reprise etter å ha fått 20 sms. Klikket akkurat i det Teichmann mistet halvveis balansen i svingen. Totalt anti-klimaks. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bevisst at du skriver NRKlol? Er også takknemlig for den generelle dekningen og nett-tjenesten. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hadde de bare valgt noe annet enn Silverlight slik at det funker like flott for oss som ikke bruker Windows også, så hadde alt vært fryd og gammen. Fullskjermsvisning kunne jeg bare glemme om jeg ikke ønsket å starte streamen på nytt hvert 2-3 minutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå