Gå til innhold

OL2010:Takk for Nrklol, ein godt gjennomført dekning av OL

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har sett mykje på nrklol under dette meisterskapet og er veldig nøgd med kvalitet, tilbod og oversikt. På nrklol finn ein det meste, tider, statistikk, medaljer, øvelser, tidsskjema, idrettsbeskrivelser og ein masse flotte videoer. Viktigaste er sjølvsagt livesendingane frå Vancouver, der dei på det meste har hatt 8-9 samtidige sendingar, med NRK1 og NRK2 som hovudkanaler. Med ei god linje får du HD, ei dårlegare vil fungere fint fordi nettsidene automatisk regulerer kvaliteten.

Det har vore enkelte utfall der ein må oppdatere, men totalt sett synest eg nrklol har vore eit veldig bra tilbod av NRK.

Takk for eit godt gjennomført OL NRK. Og ein ekstra takk til Pål Gordon Nilssen for å komiske innslag. :D

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fungert bra ja. Er greit for oss som ikke har kanaler, kun en HDMI-kabel og en 42" TV. Eneste jeg kommer på i farta som ikke funka var at under 2.omg storslalom så insisterte NRK på at det ikke var noen OL-sending for øyeblikket. Ble til at jeg måtte se på direkte feeden, som NRK ikke tukla med, altså ingen kommentator. Men men, alt i alt, godkjent++.

Lenke til kommentar

Hadde de bare valgt noe annet enn Silverlight slik at det funker like flott for oss som ikke bruker Windows også, så hadde alt vært fryd og gammen. Fullskjermsvisning kunne jeg bare glemme om jeg ikke ønsket å starte streamen på nytt hvert 2-3 minutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...