Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har noen spm til dere

Gjest Nysgjerrig_Jente_20

Anbefalte innlegg

Hei, hei, alle dere overdrevne forumbrukere som har svaret på alt og kan hvelpe hvemsomhelst ut av en hvilkensomhelst situasjon. Dette er prisverdig. Dere har min respekt. Inntil videre..

Nå til spørsmålene mine, som er litt overmåte kule, ettersom jeg nylig opplevde dette, og ikke vet helt hvordan de skal stilles for at man skal kunne få best mulig bilde av hva som skjedde og slikt. Men her er altså spørsmålene:

1.1:

Jeg var jo litt imot det, men han presset tunga inn i munnen på meg. Dette føltes helt feil, og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre. Han sluttet fort da telefonen hans ringte. Men uansett, spørsmålet her er om jeg fremdeles kan betrakte meg selv som jomfru etter dette? Det var jo en form for seksuell penetrering, som det snakkes så mye om her, derfor jeg spør.

1.2:

En sånn kvakksalver nedi byen snakka i går om at man kan bli gravid av dette. Dette valgte jeg å ta med ei klype salt. Mest for å beholde roen, men også for ikke å frike ut. Hva ville han vel si om dette var tilfelle? Han ville få panikk og aldri ville se meg mer. Kanskje like greit, det

2.1:

Jeg satt helt stille og kikket på TV. Plutselig kjørte han penis opp i nesa på meg. Han sa ingenting verken i forkant eller etterpå. Stod jo litt stille da, og kikket på TV. Plutselig skjøt han ei ladning inn i nesa på meg. Jeg skjønte jo at det ikke var med vilje, men dette gav meg jo frysninger.

2.2:

Han satte seg etterpå for å se på TV ved siden av meg. Kan jeg anmelde ham for å ha sett på TV over skuldra mi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, jeg klarer ikke å ta det seriøst.

Prøvde du?

Du vet at man ikke klarer ting man ikke prøver?

Det er som å selge skinnet før bjørnen er skutt (Ordtak. JEg respekterer viltlovene fullt ut)

Lenke til kommentar

Nei... er det mulig å trykke inn så mye rart i èn post?

Prøv å bruk helt vanlig norsk, så prøver vi igjen.

Heisann

Haha, ja, men jeg orker ikke skrive alt på nytt. Skal sove lenge i morra, må være klar til det, så sorry, folkens

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...