Gjest Nysgjerrig_Jente_20 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei, hei, alle dere overdrevne forumbrukere som har svaret på alt og kan hvelpe hvemsomhelst ut av en hvilkensomhelst situasjon. Dette er prisverdig. Dere har min respekt. Inntil videre.. Nå til spørsmålene mine, som er litt overmåte kule, ettersom jeg nylig opplevde dette, og ikke vet helt hvordan de skal stilles for at man skal kunne få best mulig bilde av hva som skjedde og slikt. Men her er altså spørsmålene: 1.1: Jeg var jo litt imot det, men han presset tunga inn i munnen på meg. Dette føltes helt feil, og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre. Han sluttet fort da telefonen hans ringte. Men uansett, spørsmålet her er om jeg fremdeles kan betrakte meg selv som jomfru etter dette? Det var jo en form for seksuell penetrering, som det snakkes så mye om her, derfor jeg spør. 1.2: En sånn kvakksalver nedi byen snakka i går om at man kan bli gravid av dette. Dette valgte jeg å ta med ei klype salt. Mest for å beholde roen, men også for ikke å frike ut. Hva ville han vel si om dette var tilfelle? Han ville få panikk og aldri ville se meg mer. Kanskje like greit, det 2.1: Jeg satt helt stille og kikket på TV. Plutselig kjørte han penis opp i nesa på meg. Han sa ingenting verken i forkant eller etterpå. Stod jo litt stille da, og kikket på TV. Plutselig skjøt han ei ladning inn i nesa på meg. Jeg skjønte jo at det ikke var med vilje, men dette gav meg jo frysninger. 2.2: Han satte seg etterpå for å se på TV ved siden av meg. Kan jeg anmelde ham for å ha sett på TV over skuldra mi? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Beklager, jeg klarer ikke å ta det seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Nysgjerrig_Jente_20 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Beklager, jeg klarer ikke å ta det seriøst. Prøvde du? Du vet at man ikke klarer ting man ikke prøver? Det er som å selge skinnet før bjørnen er skutt (Ordtak. JEg respekterer viltlovene fullt ut) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Nei... er det mulig å trykke inn så mye rart i èn post? Prøv å bruk helt vanlig norsk, så prøver vi igjen. Endret 28. februar 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gjest Nysgjerrig_Jente_20 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei... er det mulig å trykke inn så mye rart i èn post? Prøv å bruk helt vanlig norsk, så prøver vi igjen. Heisann Haha, ja, men jeg orker ikke skrive alt på nytt. Skal sove lenge i morra, må være klar til det, så sorry, folkens Lenke til kommentar
Gjest Nysgjerrig_Jente_20 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Troll Påberoper du deg tittelen som troll ved å spamme ned emnet mitt med en meningsløs post? Lenke til kommentar
Gjest GravidMedHomofilFetter Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Dette skjedde nøyaktig det samme med bestemoren og oldefaren min Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Stenges av åpenbare grunner Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg