Gå til innhold

Finnes det en gud?

Anbefalte innlegg

Av og til er det vanskelig å la vær å legge merke til den underlagte agendaen ved disse innleggene som støtt og stadig kommer opp her.

Det er få som hevder at universet kommer av 'ingenting', det er få som hevder 'tilfeldigheter' og alt annet med det, så om det er en del av skittkastingen deres er det like greit å si det klart og tydelig. På den måten er det lettere å overse alle dere som blir i tråden enkelt og greit for å overse innholdet i motargumentene.

At du har kommet et skritt frem og forstått at vitenskapens påstand at alt har blitt til helt tifeldig av ingen ting, er bra.

Hvorfor lyger du, IHS? :)

Jeg håper du lar vær å lyge om meg videre, da det er en meget forkastelig adferd. Vitenskapen påstår ikke at alt er til av tilfeldigheter, og vitenskapen påstår heller ikke at alt kommer av ingenting. Det var détte innlegget mitt handlet om, så hvorfor lyger du om det, IHS?

Gir det deg stor glede å lyge, IHS?

Du må tåle å høre sannheten om vitenskapen, cuadro Selv om du nå vet bedre.

A Universe from Nothing

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av og til er det vanskelig å la vær å legge merke til den underlagte agendaen ved disse innleggene som støtt og stadig kommer opp her.

Det er få som hevder at universet kommer av 'ingenting', det er få som hevder 'tilfeldigheter' og alt annet med det, så om det er en del av skittkastingen deres er det like greit å si det klart og tydelig. På den måten er det lettere å overse alle dere som blir i tråden enkelt og greit for å overse innholdet i motargumentene.

At du har kommet et skritt frem og forstått at vitenskapens påstand at alt har blitt til helt tifeldig av ingen ting, er bra.

Jeg håper du lar vær å lyge om meg videre, da det er en meget forkastelig adferd. Vitenskapen påstår ikke at alt er til av tilfeldigheter, og vitenskapen påstår heller ikke at alt kommer av ingenting. Det var détte innlegget mitt handlet om, så hvorfor lyger du om det, IHS?

A Universe from Nothing

If this admittedly speculative hypothesis is correct

:nei:

Lenke til kommentar

A Universe from Nothing

If this admittedly speculative hypothesis is correct

:nei:

Enda mere vitenskap: A Universe From Nothing

Lenke til kommentar

Det er ikke vitenskap, IHS. At du ikke forstår dette, er opphav til konklusjonen:

Cuadro: 1

IHS: 0

I win, every time. :)

Du burde forresten slutte å komme med påstander som du ikke er i stand til å gjøre rede for. For du vet, du lyger. Enten for deg selv, eller for oss.

Til den moderator det måtte gjelde: Fra IHS link kan man finne, i introduksjonen vel og merke: [..]how it could have come from nothing. Det å ikke engang lese innholdsfortegnelsen i sine egne linker som skulle presentere et argument i en debatt, og heller ikke selv presentere linken, det er imot reglene deres.. er det ikke? Dette er et opplagt troll, og siden han har fått hengt rundt her lenge nok burde kanskje brukerne av diskusjon.no snart få vurdere hans opphold?

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Hvorfor stole på bibelen når det er en sammensetning av motstridende tekster som ble skrevet lenge etter at det forteller om skjedde?

Det viktige er at det skjedde. Ikke hvordan CNN eller FOX NEWS gjenga nyheten

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...