mrenga Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har en htc hd2 som ikke kan sende eller motta mms. Har motatt x antall oppsett fra netcom. Vært inne på smartmobil og tittet. Men ingen ting nytter. Har nå satt tlf tilbake til fabrikk innstilning. Jeg bruker netcom sitt nett. Noen råd ??? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har også HD2 og Netcom. Bruker det oppsettet telefonen ordnet automatisk uten problemer. Lenke til kommentar
mrenga Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Ja det hjelper jo ikke for min tlf. har også bedt den sette seg opp automatisk. men til uten hell Lenke til kommentar
mrenga Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Har nå klart å stille den inn til å motta, men det vil ikke sende mms. Men har oppdaget en anna ting inne på menyen varslinger. der står det 2 klokker å tikker 1 netcom mms som står å teller tid og en netcom internett som står å teller tid, Har dette noen praktisk betydning ? med tanke på kostnader ? Lenke til kommentar
mrenga Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 da er problemet løst. og ikke med hjelp av netcom. de klør seg bare i ræ.. Gikk inn på innstilningene og forandre noe så enkelt som fra netcom internett til netcom mms og jeg måtte forandre litt på ipadressa... så konklusjonen min er at oppsettet til netcom er satt opp feil... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 neppe Da det fungerer hos meg og mange andre Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg hadde samme problemet. Benyttet autooppsett, men det fungerte ikke før jeg manuelt valgte at MMS-serveren skulle koble til via Netcom MMS, ikke Netcom Internett, som var standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå