Sacho_chan Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da jeg var mindre sykklet jeg mye, sto mye på snowboard og fikk litt store muskler på leggene. Jeg har litt "kjøtt" også utepå leggmuskelen, så er ikke bare muskel og ben Jeg har ofte hadd problemer når det kommer til boots og bokser. De kan passe perfekt, men pga leggene kan jeg ikke kjøpe dem elr bruke dem. Derfor lurer jeg på om det er mulig å forminske elr kvitte seg litt av musklaturen uten å måtte ta en orasjon elr noe? Hvis man trenger muskler forminske fette, men hvordan forminske muskler hvis du forstår Setter pris på alt av svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er mulig ja, men ikke bare på leggene. Da vil det bli over hele kroppen. Hvorfor ikke være fornøyd som man er? Er nok ikke snowbord som ga deg store leggmuskelr. Styrkeløftere jobber rævva av seg på kcaloverskudd for å trene leggene uten særlige resultater. Det første du kan gjøre er å redusere fettprosenten om den ikke er veldig lav allerede. Redusere den til du ser alle magerutene, så sjekke om leggen er for stor. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Det er mulig ja, men ikke bare på leggene. Da vil det bli over hele kroppen. Hvorfor ikke være fornøyd som man er? Er nok ikke snowbord som ga deg store leggmuskelr. Styrkeløftere jobber rævva av seg på kcaloverskudd for å trene leggene uten særlige resultater. Det første du kan gjøre er å redusere fettprosenten om den ikke er veldig lav allerede. Redusere den til du ser alle magerutene, så sjekke om leggen er for stor. Hva er mageruter? og "sjekke om leggen er for stor" tok jeg heller ikke :S Altså jeg er fornøyd med slik som jeg er, er bare ikke fornøyd med leggene siden jeg ikke kan gå med spessielle fine boots elr fine bokser. Jeg får ikke på meg bootsan elr boksene som jeg lnsker pga leggene er for stor mens resten av kroppen passer perfekt.. Endret 28. februar 2010 av Sacho_chan Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er det ikke her mulig å trene ned musklene, lav vekt, mange repetisjoner og sakte bevegelser? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 .. De kan passe perfekt, men pga leggene kan jeg ikke kjøpe dem elr bruke dem. Vel enten passer buksene perfekt, eller så passer de ikke. Passer de ikke må du se på andre bukser. Det å redusere muskler er vansklig, men ikke umulig. Folk som brekker bena (gips) eller er sengeliggende et 1/2-års tid med underinntak av mat, får kraftig reduserte muskler (hele kroppen) og må trenes seg opp over lang tid for i det hele tatt å fungere (kunne bevege seg). Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 .. De kan passe perfekt, men pga leggene kan jeg ikke kjøpe dem elr bruke dem. Vel enten passer buksene perfekt, eller så passer de ikke. Passer de ikke må du se på andre bukser. Det å redusere muskler er vansklig, men ikke umulig. Folk som brekker bena (gips) eller er sengeliggende et 1/2-års tid med underinntak av mat, får kraftig reduserte muskler (hele kroppen) og må trenes seg opp over lang tid for i det hele tatt å fungere (kunne bevege seg). Ja, men jeg spør om det er mulig å bare fjerne muskler fra leggene. Og det er vanskelig for meg å finne bokser pga da blir de for store og da kan jeg likså greit gå med seggebokser Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eneste måten er å gjøre det på den måten som bodybuildere trener feil på. Kcalunderskudd med minimalt inntak av protein og forbrenningstrening 4x uka. Fett og muskelmasse vil forsvinne i 50/50% og du vil møte veggen ganske fort, men massen vil redusere seg. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kommer jo litt an på hva slags bokser du prøver å tre på deg. Klart, tomatbønne-bokser er jo for tynne for normale legger, men har du prøvd Joika-boks? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 jeg tror det skal veldig mye til for å kunne punktslanke leggene.det er vel ikke der man her mest fett heller. det finnes butikker som selger støvler som er bredere rundt leggen.ellers så kan man gå for støvler som går under leggen.prøv å google det.og når det kommer til jeansen så tror jeg nok du bare må prøve noen andre modeller. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Da jeg var mindre sykklet jeg mye, sto mye på snowboard og fikk litt store muskler på leggene. Jeg har litt "kjøtt" også utepå leggmuskelen, så er ikke bare muskel og ben Jeg har ofte hadd problemer når det kommer til boots og bokser. De kan passe perfekt, men pga leggene kan jeg ikke kjøpe dem elr bruke dem. Derfor lurer jeg på om det er mulig å forminske elr kvitte seg litt av musklaturen uten å måtte ta en orasjon elr noe? Hvis man trenger muskler forminske fette, men hvordan forminske muskler hvis du forstår Setter pris på alt av svar! Du er antagelig en av ekstremt få som har lettrent leggmuskulatur, jeg har sett noen få tilfeller av det før. Jeg vil påstå at store leggmuskler er atskillig penere enn to hvite piperensere og hvis de ikke er så store at du kun kan bruke shorts så ville jeg nok anbefale deg å være stolt av leggene dine. Du kan jo også få skreddersydd bukser som passer bedre til din fysikk. Endret 2. mars 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Da jeg var mindre sykklet jeg mye, sto mye på snowboard og fikk litt store muskler på leggene. Jeg har litt "kjøtt" også utepå leggmuskelen, så er ikke bare muskel og ben Jeg har ofte hadd problemer når det kommer til boots og bokser. De kan passe perfekt, men pga leggene kan jeg ikke kjøpe dem elr bruke dem. Derfor lurer jeg på om det er mulig å forminske elr kvitte seg litt av musklaturen uten å måtte ta en orasjon elr noe? Hvis man trenger muskler forminske fette, men hvordan forminske muskler hvis du forstår Setter pris på alt av svar! Du er antagelig en av ekstremt få som har lettrent leggmuskulatur, jeg har sett noen få tilfeller av det før. Jeg vil påstå at store leggmuskler er atskillig penere enn to hvite piperensere og hvis de ikke er så store at du kun kan bruke shorts så ville jeg nok anbefale deg å være stolt av leggene dine. Du kan jo også få skreddersydd bukser som passer bedre til din fysikk. Tusen takk, det var veldig snilt sakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå