Realzi Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Bare grav dere en grav for mitt mest elskede type spill RPG slaktes mere og mere for hver konsoll. Jeg hadde playstation til nå men når jeg fant ut at det nesten ikke ble lagde spill som jeg liker lengre, eneste som nermet seg rpg var Mass effect (og jeg hater romskip spill -_-) Så jeg kjøpte en pc til 10 000 kr og tester pc spill men jeg venter på skyrim , men håper pc vil holde de gode strategi og de gode rpg spill, for visst det forsvinner så er min spille verden død og jeg er bare 21 år. Ja jeg er kynisk (negativ) men før i tiden kunne jeg gå i butikken og se minst 10 gode rpg spill, og det var en brøkdel siden jeg bor i Norge, Takk for denne tråden det hjelper på en negativ Rpg fan Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 NWN1 er vel ikke direkte hack'n slash? Det er jo i prinsippet rundebasert med fancy animasjoner. Diablo, GoW, Sacred etc. er heller det jeg ville kalt hack'n slash. har rundet nwn1 som både barbarian og sorceress, som barbarian trykker du på mobs og ser dem dø, du ønsker deg heller hack&slash som sorceress løper du inn i midten og kaster ditt highest level aoe spell, til du er tum, etterpå følger du treet ned (helst empowered versjoner av eldre spells) spillet er underholdende tho, bare frykteli simplistisk i combaten men HEY kanskje det er HELT annerledes å difficulties over normall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå