Bruker-158599 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har ikke mange på kontaktlisten min. Jeg pleier aldri å gi bort msn andressa mi til folk. 2 ganger har folk fra utlandet lagt meg til. Jeg vet ikke hvor de har fått tak i den, og dettte skremmer meg. Har også blitt registrert på gaveland.com. Postnummeret får å få passordet stemmer osv. Ingen kan passordet mitt, og det er et sterkt passord. Hva tror dere? Hvor får de fra utlandet epostadressa mi i fra? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vil anbefale deg og lage en ny Epost adresse... tror jeg blir det letteste siden hvis den ligger ute på nette så blir det hardt (umulig?) og stoppe det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 det vil uansett skje, bare sett at du må godkjenne de som legger deg til og avslå Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1207961&pid=15297434&st=0entry15297434 kansje ikke helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Ser ikke ut som det nei. Jeg begynte å lure, msn adressa mi ligger ikke ute på internett. Får se hvordan det går,takk for hjelp, er vel ingen ting jeg kan gjøre med det, men tusen takk for hjelpen Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva tror dere? Hvor får de fra utlandet epostadressa mi i fra? og hvem har registert meg på gaveland.com? Jeg finner ingen tidligere eposter fra gaveland.com. Hei.. Jeg skriver denne posten som representant for selskapet som driver Gaveland.com Jeg synes det er veldig rart at noen skulle finne det interessant å registrere seg på gaveland med dine personalia. Jeg betviler ikke det du sier sånn sett og dersom du sender meg det brukernavnet ditt så skal jeg få deaktivert din konto. For gaveland sin del så tjener ikke vi et eneste øre på at du er medlem, vi tjener like lite på 10 medlemmer som 10.000 medlemmer for å si det enkelt. Det som genererer inntekter er at våre innbyggere utfører oppgaver, som de også får en andel av. At noen har brukt din e-post og personalia ser vi ganske alvorlig på og vi logger selvfølgelig IP adresse osv på alle registrerte brukere. Jeg synes du burde anmelde forholdet, og ta kontakt med oss slik at vi kan nøste opp i hva som har skjedd. Du kan enten sende en melding her på forumet eler kontakte oss via www.happy-netthandel.no Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) At noen har brukt din e-post og personalia ser vi ganske alvorlig på og vi logger selvfølgelig IP adresse osv på alle registrerte brukere. Hvordan kan du i det hele tatt annta dette uten å ha undersøkt saken i detalj? Du kunne heller forklart oss hvilke metoder dere benytter for å verve medlemmer. Endret 6. mars 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hva tror dere? Hvor får de fra utlandet epostadressa mi i fra? og hvem har registert meg på gaveland.com? Jeg finner ingen tidligere eposter fra gaveland.com. Hei.. Jeg skriver denne posten som representant for selskapet som driver Gaveland.com Jeg synes det er veldig rart at noen skulle finne det interessant å registrere seg på gaveland med dine personalia. Jeg betviler ikke det du sier sånn sett og dersom du sender meg det brukernavnet ditt så skal jeg få deaktivert din konto. For gaveland sin del så tjener ikke vi et eneste øre på at du er medlem, vi tjener like lite på 10 medlemmer som 10.000 medlemmer for å si det enkelt. Det som genererer inntekter er at våre innbyggere utfører oppgaver, som de også får en andel av. At noen har brukt din e-post og personalia ser vi ganske alvorlig på og vi logger selvfølgelig IP adresse osv på alle registrerte brukere. Jeg synes du burde anmelde forholdet, og ta kontakt med oss slik at vi kan nøste opp i hva som har skjedd. Du kan enten sende en melding her på forumet eler kontakte oss via www.happy-netthandel.no . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 kansje noen i familien din (søster bror?) har gjort det? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 kansje noen i familien din (søster bror?) har gjort det? Hmm, ja, det kan være mulig. Jeg trodde at man måtte vise at det var din epostadresse før brukeren ble registrert. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 At noen har brukt din e-post og personalia ser vi ganske alvorlig på og vi logger selvfølgelig IP adresse osv på alle registrerte brukere. Hvordan kan du i det hele tatt annta dette uten å ha undersøkt saken i detalj? Du kunne heller forklart oss hvilke metoder dere benytter for å verve medlemmer. Mulig jeg misforstår deg litt her Theo, men vi antar da ikke noe som helst og må forholde oss til hva som blir sagt. Jeg uttalte meg selvfølgelig på bakgrunn av trådstarters påstand og synes ikke jeg har noe grunnlag for å betvile hans uttalelser. Når han sier at noen har benyttet hans personalia uten hans viten føler jeg oppriktig talt at det er en alvorlig ting man burde finne ut av. Vi kan dessverre ikke vite hvilken brukerkonto dette gjelder uten å få noen detaljer fra vedkommende som har fått sine personalia misbrukt. Og det var også derfor jeg engasjerte meg i denne tråden slik at man kan få brakt på det rene hva som har skjedd. Vi verver heller ikke medlemmer, og det er eksisterende innbyggerne som inviterer andre til å registrere seg på gaveland.com. Som nevnt over så har ikke happy-netthandel noen økonomisk gevinst av at nye brukere registrerer seg da vi kun tjener penger på at innbyggere svarer på brukerundersøkelser osv. Inntektene vi mottar på fullførte oppgaver deles så mellom oss og den som utfører oppgavene. Derfor blir det jo helt meningsløst å ha fiktive brukerkontoer da ingen vil tjene noe på det. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Send meg din e-post adresse på PM så vil det funke like bra som brukernavn alså. men jeg trenger ett eller annet av informasjon til å kunne finne ut hvilen brukerkonto dette gjelder. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Send meg din e-post adresse på PM så vil det funke like bra som brukernavn alså. men jeg trenger ett eller annet av informasjon til å kunne finne ut hvilen brukerkonto dette gjelder. Det er vanskelig å få Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Det er vanskelig å få. Jeg har jo bare epostadressen, og postnummeret. Vet ikke brukernavnet, har dere en glemt brukernavn funksjon som jeg ikke har sett? Eller går det ann at dere sender brukernavn som er knyttet til epostadressen når man får tilsendt nytt passord? Pr. i dag har vi ikke noen glemt brukernavn funksjon, men det kan jo se ut som det er nødvendig. Vi skal se om ikke dette kan inkluderes på siden ja, men det har liksom ikke vært en problemstilling heller. Men som nevnt over så holder det med e-post adressen for å kunne finne ut av ting.. Endret 6. mars 2010 av R@ge Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Det er vanskelig å få. Jeg har jo bare epostadressen, og postnummeret. Vet ikke brukernavnet, har dere en glemt brukernavn funksjon som jeg ikke har sett? Eller går det ann at dere sender brukernavn som er knyttet til epostadressen når man får tilsendt nytt passord? Pr. i dag har vi ikke noen glemt brukernavn funksjon, men det kan jo se ut som det er nødvendig. Vi skal se om ikke dette kan inkluderes på siden ja, men det har liksom ikke vært en problemstilling heller. Men som nevnt over så holder det med e-post adressen for å kunne finne ut av ting.. Når noen registrerer seg så burde det bli sendt en epost så mottakeren oppgir at den hører til den epostadressen. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Forresten. Hvordan så gaveland ut før det ble et nettsamfunn? Kan dere legge til en "glemt brukernavn" funksjon? Så jeg får logget på? Eller kan jeg kontakte gaveland.com å få brukernavnet? Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hei. Mitt navn er Atle, og jeg har blitt gjort oppmerksom på denne tråden av R@ge etter at den ble startet. Jeg driver litt med support for Gaveland.com og gjør det jeg kan for at alle medlemmer skal få en så god opplelvelse som mulig hos oss. Ordene som kommer fra Theo343 her i tråden forstår jeg at ikke er noe jeg skal ta alvorlig. Theo343, hvorfor skriver du på noen måte når du ikke har snøring på hva du prater om? Vi antar ikke noe som helst hos oss, og du forstår meget godt at vi ikke kan anta noe som helst uten noen detaljer for å finne ut hvilken brukerkonto det gjelder. Dersom du ikke har noe bedre å komme med kan du like så godt la være å skrive i det hele tatt. Skjerp deg! Det er helt korrekt som det kommer frem, at alle medlemmer må bekrefte sin epost/adresse hos oss før dem får tilgang til systemet. Før Gaveland.com ble et nettsamfunn var vi et forholdsvis enkelt og lite nettsted hvor brukerne tjente poeng som deretter kunne veksles inn i gratis gavekort. I dag er Gaveland.com utvidet til et nettsamfunn hvor medlemmene tjener chips som kan vekles inn i Gavekort. Poeng og chips kan altså på en måte sies og være det samme. Designet på nettstedet i seg selv er ganske mye fornadret, og det vil nok være forholdsvis vanskelig å kjenne igjen "gamle gaveland" med "nye gaveland." Akkurat hvordan det hele var tidligere har jeg desverre ikke noen screenshots fra. Anyways, det har kommet frem i tråden at du kan ta kontakt med Rage, Smash. Dersom du vil ha en løsning på det hele forstår også du at det er best dersom du faktisk tar kontakt med noen som kan hjelpe deg. Alt vi trenger er din epost-adresse slik at vi kan finne ut hva som har skjedd her. Du forsår sikkert at vi ikke kan gjære noe som helst dersom du faktisk ikke vil samarbeide med oss. Ta gjerne kontakt med oss på http://helpdesk.happy-netthandel.no/index.php/index.php?_m=tickets&_a=submit slik at vi kan hjelpe deg med å finne ditt brukernavn. At du kan ta kontakt har allerede kommet frem i tråden, så dersom du ikke allerede har tatt kontakt ser jeg helst at du gjør det, dersom dette plager deg. Da er det for all del viktig at du legger ved din epost-adresse slik at vi kan finne deg frem i vårt system. Fint om du også i din henvendelse kan nevne at det er du som har skrevet i denne tråden, da kan jeg nemlig personlig ta denne henvendelsen videre med deg. Ser frem til å høre fra deg. Endret 12. mars 2010 av seppolaatle Lenke til kommentar
Bankai Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 *dersom denne tr[den inneholder merkelige tegn m[ jeg skylde p[ at det er noe galt med Diskusjon.no sin editor. Jeg f[r iallefall meget rare tegn p[ 2% av alle tegn jeg har skrevet her i tr[den.( Jeg kjenner igjen disse tegnene, det er amerikansk/engelsk tastatur (det jeg bruker). Kanskje language bar er på engelsk? Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Bankai, den er på norsk her hos meg. Nå ser det ut til at det fungerer med norske tegn altså, men det gjorde ikke det tidligere i dag. Update, jeg redigerte min tidligere post i tråden slik at også denne fikk riktige bokstaver nå. Endret 12. mars 2010 av seppolaatle Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Alt er ordnet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå