Sitronade Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noe jeg synest er in i helvete sexy og som er skikkelig "lady" look er eventuelt svart kjole eller skjørt, nylonstrømper og høye hæler. Go for it. Og for all del, ikke kle deg fjortiss, lettkledd. Oppførsel har en god sel å si på om man er sexy også. Nice, takk Har faktisk tenkt svart kjole og boots med hæler, men hva med håret da? Noe tips til hvordan det skal/kan være? Jeg har halvlangt til skuldrene nå, men holder på å spare til langt Langt hår er sexy. Ikke ha det i strikk eller noe. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Kle deg voksent. Den lille sorte og et par høyhælede sko er nok. Det er faktisk alt som trengs. Om andre gutter er misunnelige på at typen din har deg som kjæreste avgjøres av hvor pen du er, og utstrålinga di. Endret 2. mars 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er utrolig hva som kan gjøres med en hårklipp, litt mørk sminke og en snerten liten svart eller rød kjole. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Støvletter kan ofte være hot. Kle deg elegant, det syns jeg er sexy. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Tusen takk til alle svar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Denne toppen: Dette skjørtet: http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10001_10001_038010220260_-1?CMP=AFC-FEED&CMP=AFC-AWIN Og disse skoene: http://www.heels.com/womens-shoes/rollick-natural-combo.html?utm_medium=affiliate&utm_campaign=affiliate&utm_source=aff_id&atrack=cj (Eller et kortere skjørt, som egentlig passer bedre men som jeg ikke fant i farten). Denne kjolen Med spray-on-tights med shimmer fra Parfymelle eller lignende parfymeri. Kanskje med denne over om det er litt kjølig. Og husk at accessorizing er halve antrekket! Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Mørkt og dristig. Unngå alt som kan ha en referanse til sport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå