Gå til innhold

Hvordan gå fra cute look til sexy-småfrekk look?


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid (for det meste) hadd den "søte-looken", og vært den som kler meg ofte søt og ser søt ut, men så har jeg fått meg kjæreste å vil at en sjelden gang i blandt når vi er ute på byen vil jeg at alle gutta skal se hvor hot kjærste typen min har. Altså vise frem. Han synes jo selvfølgelig at jeg er sexy, men jeg vil liksom kle meg sexy. Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal gå fra den "søte-looken" til den litt mer "sexy/småfrekk-looken"

 

Har det noe forslag/ideer/hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vel endel å si hvordan kropp du har... Men for å ta åssen jeg liker kjæresten min kle seg da, altså da hun gjør seg ekstra sexy på byen :)

 

Tights, og en topp som fremhever pupper, og går rett over rumpa, som at det ser ut som du går med ett miniskjørt, og gjerne en form for liten jakke/åpen genser. Frem med puppene, rumpen må markeres med toppen!

 

Jenter som er sånn kledd får meg til å kikke og bli nyskjerrig ! vet ikke om du skjønte det, men prøvde :D

 

litt om på bildet, bare enda strammere, og enda mer frem med godsakene :)

 

424738-10-1251545470195.jpg

Lenke til kommentar

prøv blå aktige tights med hvit top.

Jenter på skolen går med det og ser ganske sexye ut i de antrekkene.

 

Tja, problemet er at jeg som person kler ikke hvit ;s

 

har vel endel å si hvordan kropp du har... Men for å ta åssen jeg liker kjæresten min kle seg da, altså da hun gjør seg ekstra sexy på byen :)

 

Tights, og en topp som fremhever pupper, og går rett over rumpa, som at det ser ut som du går med ett miniskjørt, og gjerne en form for liten jakke/åpen genser. Frem med puppene, rumpen må markeres med toppen!

 

Jenter som er sånn kledd får meg til å kikke og bli nyskjerrig ! vet ikke om du skjønte det, men prøvde :D

 

litt om på bildet, bare enda strammere, og enda mer frem med godsakene :)

 

424738-10-1251545470195.jpg

 

Nice, takk for tipset! :D

 

Å herregud sier bare jeg..

Hadde nok tatt litt av oppmerksomheten, ja. Men etter det hadde jeg nok tenkt litt slutty\fjortiss aktig. Blir ikke bedre med fjortiss sminken i ansiktet.

Så hva vil du si som ikke er fortiz? :)

 

Og til info til alle, så bruker jeg ikke sminke! ;):D

Lenke til kommentar

Noe jeg synest er in i helvete sexy og som er skikkelig "lady" look er eventuelt svart kjole eller skjørt, nylonstrømper og høye hæler. Go for it.

 

Og for all del, ikke kle deg fjortiss, lettkledd. Oppførsel har en god sel å si på om man er sexy også.

Nice, takk :D Har faktisk tenkt svart kjole og boots med hæler, men hva med håret da? Noe tips til hvordan det skal/kan være? Jeg har halvlangt til skuldrene nå, men holder på å spare til langt :)

Lenke til kommentar

En sort kjole til rett under rompa og en skinntights under er virkelig frekt sammen med et høye hæler!

 

Ellers liker jeg veldig godt en tunika på tights, eventuellt med en liten skinnjakke på (slik som stopper under brystene)

Noe som ikke inneholder skinn? :p Er ikke en person som er så glad i skinn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...