Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! Jeg titter litt på Squeezebox Duet, som jeg antar fremdeles er et godt produkt. Jeg ønsker å kunne sitte i sofaen med den bærbare PC-en og få lyd ut av høytalerne koblet til Squeezboksen - uavhengig av hvilket program som lager lyd (Spotify, Winamp, Youtube etc.). Squeezebox-systemet vil altså erstatte lydkabelen mellom PC-en og høytalerne. Kan Squeezebox-systemet fungere slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ingen som vet? Om dette er feil underforum, forslag til hvor jeg kan få bedre respons? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal fungere det, sjekk ut icecast2 som skal kunne brukes til å streame alt av lyd. Du finner også en fin post på avforum her Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dette er mulig ved å bruke lydkortet som virtual soundcard, og hente den streamen via logitech. Jamcast er eit slikt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå