zharchy Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Eg ska ha meg ein nye pc, men e dette någe å bruga pengane på? Har en sommerjobb, så det e begrensa på kor dyre deler eg har råd til... Kabinett: Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort Harddisk: WD S.E 120 m/8mb cache Ram: TwinMOS PC2700/333mhz/512mb CPU: AMD Athlon XP2500+ "Barton" Brenner: LiteOn 52x DVD: Samsung 16x Hovedkort: Asus A7V8X Skjerm: ? Skjermkort: Sapphire Radeon 9500 pro Er dette noe, ta kontakt! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jeg ville kjøpt Asus A7N8X istedetfor det du har lista opp, og lagt på noen hundringser for å få PC3200 Ram. Chieftec kabinettet er både pent og bra men det er veldig mange som har slike. Har selv Chieftec Dragon fulltower men hadde nok valgt noe annet som f.eks Lian Li hvis jeg skulle hatt nytt kabinett nå. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Anbefaler deg å ovrklokke da, siden du har lte peng, og da bør du kjøpe 3200 RAM istedenfor. Koster litt mer, yter mye mer Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 ddr pc3200 ram 2x256mb hva er grunnen til at du velger den gørr kjedelige chiftecen????? det er bare kjedeli Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 som flere sier annet kabinett 3200 RAM og annet HK. Skjerm kanskje denne ettersom du har lite penger: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=918...lAction=details Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Xaser III... Koster skjorta men har lest 4-5 tester nå, virker som ta det der verdt penga... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Lian Li? Han sier jo han ikke har mye penger å bruke. Som resten sier, bytt hovedkort til et nForce2 basert ett. Om du kjøper Asus, Abit, MSI eller Epox er det samme for meg (gidder ikke starte ny hovedkort diskusjon her nå, de er begynnt å ligne på AMD vs Intel krenglene) men personlig ville jeg valgt Abit NF7-S rev2.0. Edit: zharchy: Avataren din er for stor. Maks 50*50 piksler. Fint om du leser forum-reglene når du registrerer deg / før du begynner å poste. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 for skjerm, www.jmdata.as .. chieftec er et helt kurant kabinett, det er bare data-rånere som påstår noe annet (som om vinduene, de kalde katodene og superduper-led'ene deres er så %"#¤!§ originale). Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Helt greit med et chieftec kabinett ja! Ganske pent kabinett med stor psu til lav pris! Ellers så er 3200 ram noe å satse på. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du lite penger med vil ha litt stil? Gå for en sånn her, Suntek TH-656 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå