MrAvionics Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei. Noen som vet om hva som hjelper mot munnsår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Salt og urin, bortsett fra det: Munnsårsalve på apoteket. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har prøvd det meste, og det er bare antix og compeed munnsårplaster som funker for meg iallefall. Få ordnet det så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Zovirax eller noe lignende bruker jeg, fungerer etter et par dager med intensiv smøring. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Zovirax eller noe lignende bruker jeg, fungerer etter et par dager med intensiv smøring. Er ikke det reseptbelagt? Mulig jeg får tar en tur til legen en dag. Har prøvd det meste, og det er bare antix og compeed munnsårplaster som funker for meg iallefall. Få ordnet det så fort som mulig. Hmm, hørtes ikke dumpt ut. Men vanskelig å avgjøre... Må finne ut om jeg tåler antix oså. Er vist ikke alle som tåler det har jeg hørt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Blå resept, tror jeg. Er ikke så vanskelig å finne ut/få tak i. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Nei men blå resept så må jeg til legen for å få det =) Men tar de allergitest av mat på legekontor eller må jeg til sykehus? Lenke til kommentar
rosin Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 har hørt det skal hjelpe å smøre på olje, tror det var snakk om olivenolje. uten at jeg kan si det helt sikkert! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei men blå resept så må jeg til legen for å få det =) Men tar de allergitest av mat på legekontor eller må jeg til sykehus? Allergitester kan tas hos fastlege.. legekontor? vet ikke Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ja fastlegen er på legekontoret. Har tatt mot støv og dyr der før. Så fastlege tar også MAT allergi? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) ah, daså Jeg testet meg i alle fall mot det meste da jeg var hos min fastlege (inkl. mat).. vel å merke så sender vel de testene til et sykehus der de analyserer da, men ja.. fastlege Endret 6. mars 2010 av kimj_ Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Sende til sykehus? Det gjorde de ikke sist jeg tok allergitest? Er det ikke prikktest de utfører? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) blodprøve på meg, mener jeg å huske Endret 6. mars 2010 av kimj_ Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kunne få et munnsår fra tid til annen før. Men etter at jeg i det siste året har smurt meg regelmessig med leppekremer av andre grunner, har jeg ikke hatt et eneste. Sluttet med det i noen uker nå nylig, og fikk et. Mulig link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå