Gå til innhold

Little big planet umulig å få tak i?

Ullsokk1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, 150 er ikke så mye i mine øyne heller, men gidder ikke å betale for et spill som jeg kansje ikke kommer til å spille noe!

@GhostViper: Holder til i Drammen. Bestiller jeg så trur jeg tar med pre-order av Final fantasy og gitt :)

Edit: @Jann - ove: Hva mener du med det? Mase på foreldra eller i banken om å få et kort som jeg kan bruke over nettet?

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar

Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett.

How?

Trodde man bare kunne få dette Visa Electron når man er under 18 år, og at det ikke funker på internett. Derimot har jeg hørt at Visa Electron fra Nordea skal funke på internett, men..

Lenke til kommentar

Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett.

How?

Trodde man bare kunne få dette Visa Electron når man er under 18 år, og at det ikke funker på internett. Derimot har jeg hørt at Visa Electron fra Nordea skal funke på internett, men..

Alt du trenger er vel kortnummeret?

På de fleste Nordea ungdoms kortene står nummeret allerede på kortet.

Men jeg tror du kan ringe banken din/sjekke på internett etter ditt eget kortnummer.

Men du må ha nettbank tough.

Funket ihvertfall for meg. Trengte det til paypal ;)

Endret av CSJC
Lenke til kommentar

How?

Alt du trenger er vel kortnummeret?

På de fleste Nordea ungdoms kortene står nummeret allerede på kortet.

Men jeg tror du kan ringe banken din/sjekke på internett etter ditt eget kortnummer.

Men du må ha nettbank tough.

Funket ihvertfall for meg. Trengte det til paypal ;)

Har du DNB? :ph34r:

Da blir jeg glad :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...