Ullsokk1 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! Har vært innom 4 forskjellige butikker som selger spill. Han siste sa at de har problemer med å sende det til norge og har ikke hatt siden jul. Noen ideer på hvordan å skaffe uten å bestille? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvorfor vil du ikke bestille det? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Fordi jeg er under 18 og gidder ikke å mase på foreldra om å låne kortet dems. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ok. Send meg en 200-lapp, så skal jeg gjøre det for deg Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Hvor er det best å bestille fra da? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 De hadde det til 150 kroner! Er det verdt å bruke penger på det spillet nå? Mange som spiller online osv? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 I min verden er 150,- ingenting, så det er ikke et tema. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det holder med å mase nok, en enkelt gang - og plutselig har du kort som du selv kan bruke på nett. Man behøver strengt talt ikke å være 18 for å få et ekte visakort. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Nei, 150 er ikke så mye i mine øyne heller, men gidder ikke å betale for et spill som jeg kansje ikke kommer til å spille noe! @GhostViper: Holder til i Drammen. Bestiller jeg så trur jeg tar med pre-order av Final fantasy og gitt Edit: @Jann - ove: Hva mener du med det? Mase på foreldra eller i banken om å få et kort som jeg kan bruke over nettet? Endret 1. mars 2010 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bestilte dette for en mnd siden, har brukt utrolig mye tid på det, avhengighets spill Det er et lekent spill som er både lett og vanskelig! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Høres bra ut! Hvis jeg klarer å kapre meg et eksemplar en gang kan vi sikkert ta en VS eller Samarbeid? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Høres bra ut! Hvis jeg klarer å kapre meg et eksemplar en gang kan vi sikkert ta en VS eller Samarbeid? Yea, noen av utfordringene krever jo flerspiller =) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett. How? Trodde man bare kunne få dette Visa Electron når man er under 18 år, og at det ikke funker på internett. Derimot har jeg hørt at Visa Electron fra Nordea skal funke på internett, men.. Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett. How? Trodde man bare kunne få dette Visa Electron når man er under 18 år, og at det ikke funker på internett. Derimot har jeg hørt at Visa Electron fra Nordea skal funke på internett, men.. Alt du trenger er vel kortnummeret? På de fleste Nordea ungdoms kortene står nummeret allerede på kortet. Men jeg tror du kan ringe banken din/sjekke på internett etter ditt eget kortnummer. Men du må ha nettbank tough. Funket ihvertfall for meg. Trengte det til paypal Endret 1. mars 2010 av CSJC Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bruk SpendOn. Du betaler for et kort med lik sum som det du betaler. Også kan du bruke det hvor du vil. Enkelt og greit. Fås kjøpt på Narvesen eller 7-Eleven. http://spendon.no/ . Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett. How? Trodde man bare kunne få dette Visa Electron når man er under 18 år, og at det ikke funker på internett. Derimot har jeg hørt at Visa Electron fra Nordea skal funke på internett, men.. Alt du trenger er vel kortnummeret? På de fleste Nordea ungdoms kortene står nummeret allerede på kortet. Men jeg tror du kan ringe banken din/sjekke på internett etter ditt eget kortnummer. Men du må ha nettbank tough. Funket ihvertfall for meg. Trengte det til paypal Har du DNB? Da blir jeg glad Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Har selv DNB sparekonto, og skal snart få meg Electron. Så lurer veldig på om det funker på internett. Hørt så mye forskjellig.. Endret 1. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå