Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Liverpool møter Blackburn idag. Sist møte gang disse to lagene møtes endte det i gørrkjedlig 0-0kamp der eneste spenning skjedde når linjedommere'n sklei. Rafa viser mer omsorg angående ''Big'' Sam i årests sesong, og tilfølge av dette har Blackburntreneren det ganske bra med seg selv. Mulig start 11'r Reina Carra-Agger-The Greek-Insua Masche-Lucas Kuyt-Gerrard-The Jew Babel Blackburn Robinson Salgado – Samba – Givet – Olsson Diouf – N`zonzi – Grella – Gamst Dunn Kalinic Endret 28. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 se her ja, der kom tråden. Bra du tar ansvar Daniel =) nice pic of Benayoun btw Spent på å se om vi får torres fra start jeg, har gått litt rykter om at han skal starte men vi får vell bare vente en times tid å se hva line upen blir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Tipper vi ser et styk Torres på benk jeg du. Yossi gjenspeiler hva jeg synes om forigje gang disse to lagene møttes. Noen kan PM'meg eller flat out post it inn the thread Blackburns mulige startoppstilling. Endret 28. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er ikke 100% sikker, men jeg tror at det blir Robinson Salgado – Samba – Givet – Olsson Diouf – N`zonzi – Grella – Gamst Dunn Kalinic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lol @ Bønna. :!: Lett seier til dere, ett mål av Gamsten btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Lucas syns han spiller bedre og bedre for hver kamp(les artikkelen på .no), skulle han ikke da være UBERGOD med all den tilliten han har fått? Håper forøvrig at Aquilani starter i dagens kamp. Endret 28. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Frykter dessverre at Blackburn kommer til å hente mange baller ut av nettet. Får håpe Aquilani starter. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Grekern er fortsatt suspendert, så han starter ikke. Blir nok Agger og Carra sentralt, med enten Degen eller Kelly på høyrebacken. Satser selvfølgelig på at det blir sistnevnte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vet ikke om jeg får sett kampen. De jeg pleier å se med er på tur, samtidig må jeg hente bilen. Håper uansett vi tar 3 poeng i denne. Godt å ha Bønna tilbake. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 The Reds XI: Reina, Mascherano, Aurelio, Agger, Carragher, Lucas, Gerrard, Benayoun, Kuyt, Rodriguez, Torres. Subs: Cavalieri, Aquilani, Babel, Insua, Ngog, Kelly, Ayala. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 yey ble torres fra start ja Gleder meg, hatrick på torres? ;P haha Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Endelig Torres fra start igjen, Mascherano på høyreback? Han har gjort det bra før, men synes kanskje at Kelly burde fått sjangsen. Come on you reds! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Torres Bra skivebom den startoppstillingen til trådstarter Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kuyt og Torres på topp, Bønna og Rodriguez på kantene? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Masche på høyreback, hva i pokker roter Benitez med? Det hadde vært en bedre løsning med Kelly, ettersom Degen er borte. Hva driver fyren med egentlig, han får jo aldri spilletid... Skulle også likt å se Aquiliani, men klippekort er klippekort. Grei startoppstilling, ikke optimal... men tror dette skal gå bra . Edit: Det er visstnok 4-4-2 i dag... Endret 28. februar 2010 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Torres Bra skivebom den startoppstillingen til trådstarter 6 rette av 11= ikke skivebom ^^ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lov å håpe på en hat-trick av Torres ? Mache på høyrebeck, lol Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Funker fjell det. Selv om jeg ikke forstår at Kelly ikke får sjansen, det har nok en grunn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ROVERS: Robinson, Salgado, Samba ©, Givet, Olsson, Hoilett, Andrews, Nzonzi, Pedersen, Diouf, Kalinić. Subs: Brown (GK), Emerton, Dunn, Roberts, Grella, Di Santo, Chimbonda. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 har sikkert ikke gjort seg fortjent til det på trening, er man god nok på trening får man en plass i troppen. Hilsen Benitez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå