Gå til innhold

COOLERMASTER DRITT

N*E*R*D

Anbefalte innlegg

er jeg den eneste som har skjønt at cm vifer og kjøleribber suxxxor hardt en venn av meg kjører en cm vifte som er berregna på 1400t-bird på en 1000mhz t-bird men har 45 varme grader med artic silve +at vifta bråker som et h¤%%¤&/&%¤ klarer ikke å sove hos han når vi har lan

jeg ser ut som micheal jackson om morran

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En måte å gjenkjenne en hardware n00b er på hsf'en hans. rart at coolermaster som har vært med i kjølinggeimet så lenge fortsatt ikke lager bedre hsf's enn det de gjør. For å si det rett ut: DET ER SKRAP!

Og vi vet jo alle at en tualatin 1.2 blir like varm som en tbird 1.4. NOT!!! Disse to kan jo ikke sammenlignes engang!

Lenke til kommentar

jeg er bare 14 bygde pc selv ingen store brødre her nei selvlært i alt som heter pc

jeg hadde ikke kjøpt coolermaster om jeg hadde blitt døv engang fordi kjøleribbene suger de og

hahaha naboen min har coolermaster vifte bråker som uvær kanke ha med han på lan alle kommer til å bli

pZyCHOotIsKE

Lenke til kommentar

Nerd hva er det du skriver inn på forumet for egentlig? Bare lurer på hva du vil ha greie på noen ganger! For det er komplett umulig å lese mye av det du skriver. Kan du ikke prøve å skrive litt mere

forståelig, så er det garantert folk her som kan hjelpe deg med problemene dine.

SR1data.KonsulentTjenester.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-29 21:17, SR1Data skrev:

Nerd hva er det du skriver inn på forumet for egentlig? Bare lurer på hva du vil ha greie på noen ganger! For det er komplett umulig å lese mye av det du skriver. Kan du ikke prøve å skrive litt mere

forståelig, så er det garantert folk her som kan hjelpe deg med problemene dine.

SR1data.KonsulentTjenester.

--------------------------

eeee hva var det jeg skulle si nå igjen, eeee PUNKTUM !!!!!! var det ja....

Lenke til kommentar

COOLER MASTER er langt langt fra coolt!!!!

Ska øve meg på rettskrivning ok!!!

innerst inne er jeg

pZyCHo :/ :smile: :sad: :eek:

1800XP 1533MHZ m taisol kobber vifte på et SOYO dragon+- 2x ddr256mb cas 2.5

chieftech dragon m dør miditower sølv

audegy player-geforce 2 mx 400-trust multibass 410-12xdvd-10xbrenn- RAZER1000-DUALOPTICAL-FuNC1030-slimworks500-

[ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2002-01-29 22:05 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...