sn0dig Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Som tittel sier, er det noen som har erfaringer med pr-foto.no? Opprettet bruker, men fikk beskjed om at den måtte godkjennes av moderator før den kunne brukes (sært? har ikke opplevd det før) I tillegg så opererer de med priser uten MVA hvis ikke man sjekker handlekurven Endret 28. februar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Det er vel kanskje fordi de hovedsaklig selger til bedrifter? Vet ikke om de selger direkte til privatpersoner. Vi kjøpte ihvertfall Lowepro og et par andre ting fra de der jeg jobbet før. Selve firmaet fremstår som seriøst, og de har veldig god produktkunnskap om det de selger. Endret 28. februar 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Det er vel kanskje fordi de hovedsaklig selger til bedrifter? Vet ikke om de selger direkte til privatpersoner. Vi kjøpte ihvertfall Lowepro og et par andre ting fra de der jeg jobbet før. Selve firmaet fremstår som seriøst, og de har veldig god produktkunnskap om det de selger. Kan godt være de hovedsaklig selger til bedrifter, men man kan opprette bruker som privatperson også. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Pr-foto.no er stort sett importør av LowePro i Norge selv om flere importerer selv. Servicen er strålende og det er meget hyggelige folk med lang erfaring! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da er det antakeligvis begrensninger i webprogramvaren de bruker, slik at både privat og firma må bruke samme innstillinger (uten mva og forhåndsgodkjenning). Firma må forhåndsgodkjennes for å sjekke at de er kredittverdige, så med tanke på privatpersoner som for eksempel betaler med kort eller på forskudd, er et sikkert bare en formalitet eller en knapp som må trykkes på manuelt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk godkjent brukeren min av moderator i dag, men det hjalp jo lite da de tydeligvis har fjernet camera armor til 1DIII fra siden også i dag. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Pr-foto.no er stort sett importør av LowePro i Norge selv om flere importerer selv. Servicen er strålende og det er meget hyggelige folk med lang erfaring! Mulig det, men noen av prisene er jo latterlig høye! En Vertex 300 AW koster 2799,-, hos dustinhome koster den samme 1819,-. Da skal servicen jaggu være bra!!! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk godkjent brukeren min av moderator i dag, men det hjalp jo lite da de tydeligvis har fjernet camera armor til 1DIII fra siden også i dag. Armor til et kamera som allerede er laget av plate armor? :rofl: BIGG: Jeg kjenner ikke til hvorfor prisene deres er så høye, men forhandlerenes innkjøpspriser og marginer er langt fra dårlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå